تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 60660

در جوابیه مدیر مهدقرآن هشترود به مصاحبه مدیر موسسه مهدقرآن استان آمده است؛

خلف وعده مهدقرآن استان برای تغییر مالکیت سند ساختمان موسسه در هشترود/ اختلاف ۱۳ ساله در مورد ساختمان موسسه باعث سرگردانی صدها قرآن آموز شده است

خلف وعده مهدقرآن استان برای تغییر مالکیت سند ساختمان موسسه در هشترود/ اختلاف ۱۳ ساله در مورد ساختمان موسسه باعث سرگردانی صدها قرآن آموز شده است

اباصلت حمدالله زاده مدیر موسسه مهدقرآن و عترت هشترود در پاسخ به مصاحبه مدیر موسسه مهدقرآن هشترود جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، متن جوابیه ارسالی اباصلت حمدالله زاده مدیر موسسه مهد قرآن و عترت به مصاحبه چند روز گذشته رحیم وظیفه شعاع مدیر مهد قرآن استان که با خبرنگار همین سایت صورت گرفته بود، بدین شرح است:
جناب آقای اسماعیل نژاد مدیر محترم خبرگزاری پیک هشترود
با سلام
احتراما ضمن تشکر از زحمات جنابعالی و همکاران ارجمند موارد زیر در ارتباط با اظهارات تعجب بر انگیز آقای رحیم وظیفه مدیر مؤسسه تبریز با اختصار قابل ذکر می باشد.
۱)مؤسسه غیر انتفاعی و خودگردان قرآن و عترت مهد قرآن هشترود با مجوز وزارت ارشاد کاملا مستقل بوده و تعیین مدیر آن هیچ ارتباطی با آقای رحیم وظیفه شعاع ندارد.
۲)مجوز فعالیت پیش دبستانی واقع در ساختمان مربوطه بنام مؤسسه هشترود بوده و کاملا فعالیتهایش جنبه قانونی دارد و ارتباطی به آقای وظیفه ندارد.
۳)پیش دبستانی و دبستان مستقر در ساختمان دیگر برای بیش از ۲۰ نفر از تحصیلکردگان منطقه کارآفرینی ایجاد نموده است و مدیر مؤسسه بعنوان دبیر شاغل درآموزش و پرورش به صورت کاملا افتخاری،بدون ادعا و بدون دریافت حق الزحمه در مؤسسه فعالیت می نماید.
۳)مؤسسه تحت مدیریت آقای وظیفه شعاع صاحب بزرگترین مدارس غیر انتفاعی تبریزبا شهریه های بسیار بالا می باشد(احتمالا ۱۴ مدرسه غیر انتفاعی). چرا چراغی که برای خانه رواست برای همسایه نارواست؟!
۴)آقای رحیم وظیفه شعاع مبالغ کلان اختصاص یافته به هشترود را تحویل نداده است وتکلیف این مبالغ معلوم نیست(یک مورد مبلف۱۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)
۵)ساختمان مذکور طبق قولنامه برای هشترود خریداری شده و از سال ۱۳۸۳ در اختیار مؤسسه بوده و قسمتی از هزینه خرید آن توسط مردم خیر هشترود پرداخت شده است و به گفته شاهدان عینی قرار بود بعد از اینکه مؤسسه هشترود مجوز دریافت کند این ساختمان تغییر سند شود که تاکنون انجام نگرفته است.
۶)آقای وظیفه در سه سال گذشته با استفاده از شرایط خاص مربوط به سند ساختمان ، هشترود را مجبور به انعقاد قرارداد با حق الاجاره بسیار کلان نموده است سال ۱۳۹۵با اجاره ماهانه یک و نیم میلیون تومان و حتی چکهای ضمانت ما را هم برگشت بانکی نموده است.
۷) از سال ۱۳۸۰ آقای وظیفه حتی یک ریال هم بابت تعمیر و نگهداری ساختمان و پرداخت حقوق کارکنان هزینه نکرده است.
۶)نزدیک به ۵۰ نفر از مربیان قرآن هشترود طبق طوماری از آقای وظیفه شعاع خواستار عودت کمکهای وزارت ارشاد و همچنین دست برداشتن از هشترود شده اند.
۷)سال۱۳۸۳ برخی اختلافات با تبریز باعث سرگردانی صدها قرآن آموز گردید و از آن زمان اختلاف در مورد ساختمان بر سر خود باقی است و حل نشده است و این یعنی ضربه بزرگ برای اعتلای فرهنگی شهرستان.
حمداله زاده مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت مهد قرآن هشترود

 

 

لازم به ذکر است ساختمان موسسه مهدقرآن هشترود بین موسسه مهد قران استان و مدیریت کنونی مهد قران هشترود مورد اختلاف است و حکم قضائی نیز مبنی بر تخلیه این ساختمان به نفع استان صادر شده است.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.