تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۵۰
کد خبر : 60600

مدیر موسسه مهد قرآن استان در گفتگو با پیک هشترود:

موسسات مهد قرآن در شهرستان ها در راستای فعالیتهای قرآنی دایر شده و نیازی به مدارس غیرانتفاعی ندارند/ ادامه فعالیت مهد قرآن هشترود با تغییر مدیریت

موسسات مهد قرآن در شهرستان ها در راستای فعالیتهای قرآنی دایر شده و نیازی به مدارس غیرانتفاعی ندارند/ ادامه فعالیت مهد قرآن هشترود با تغییر مدیریت

رحیم وظیفه شعاع گفت: موسسه مهد قرآن در راستای فعالیتهای قرآنی دایر شده و نیازی به مدارس غیرانتفاعی ندارند و در شهرستانها صرفا به فعالیتهای قرانی می پردازد.

رحیم وظیفه شعاع مدیر موسسه مهد قرآن استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، با رد ادعاهای مدیر مهد قران هشترود در مورد مالکیت ساختمان این موسسه اظهار داشت: ساختمان مهد قرآن هشترود برای فعالیتهای قرآنی خریداری شده و بعد از ارجاع به دادگاه و مشاهده اسناد مالکیت، حکم تخلیه برای مجموعه فعلی فعال در آن موسسه صادر شده است.

 
وی افزود: موسسه مهد قران استان اصلا تمایلی به فروش ساختمان این موسسه ندارد و قرار است بعد از تخلیه مجموعه فعلی، موسسه مهد قران هشترود با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

 

وظیفه شعاع تاکید کرد: موسسه مهد قرآن در راستای فعالیتهای قرآنی دایر شده و نیازی به مدارس غیرانتفاعی ندارند و در شهرستانها صرفا به فعالیتهای قرانی می پردازد.

 

وی تصریح کرد: موسسه مهد قرآن استان دارای ۳۴ شعبه در سراسر استان است.

 

گفتنی است، اباصلت حمداله زاده مدیر موسسه مهد قرآن شهرستان هشترود در گفتگوئی با خبرنگار اجتماعی پیک هشترودیکی از مشکلات موسسه مهد قران هشترود را ساختمان شماره یک دانسته بود که بنابه دلایلی بنام موسسه مهد قران تبریز ثبت شده است که این موسسه را درجهت ارایه خدمات بهتر به خانواده ها دچار مشکل می کند.

 

 

حمدالله زاده همچنین از مدیر عامل موسسه مهد قران تبریز درخواست کرد با توجه به منویات قران وعترت هرچه سریعتر نسبت به حل این مشکل گام های اساسی برداشته شود تاجامعه قرانی استان ازاین موارد متضرر نشود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.