تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 90568

دومین جشنواره نهضت سواد رسانه‌ای در استان برگزار مي‌شود

دومین جشنواره نهضت سواد رسانه‌ای در استان برگزار مي‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی استان آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج در سطح استان عنوان کرد.

به گزارش پیک هشترود، غلامرضا سیفی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجانشرقی از برگزاری دومین جشنواره نهضت سواد رسانه‌ای در آذربایجان شرقی با موضوع جهاد تبیین هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از اول خرداد لغایت ۱۰ تیرماه به‌صورت هم‌زمان در ۳۲ استان کشور بیان کرد: با توجه به فراگیرشدن شبکه های اجتماعی در بين آحاد مختلف جامعه و نفوذ رسانه‌ها در زندگی روزمره افراد، افزايش سواد رسانه‌ای یکی از ملزومات جدی در جوامع امروزی است.

سیفی ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های تخصصی همچنین بستر مناسبی برای ارزیابی توانایی‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت‌ها و تهدیدات حوزه سواد رسانه بوده و یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای نیل به نقطه مطلوب می باشد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجانشرقی هدف از برگزاری این جشنواره را  شناسایی توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج در سطح استان عنوان کرد و گفت: محورهای ارائه آثار شامل تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، بازی های رایانه ای، اقتصاد رسانه ای و فناوری های نوین ارتباطی است.

سیفی افزود: سخنرانی، موشن‌گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، نرم افزار و کتاب از قالب‌های ارائه آثار در این جشنواره بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به آیدی nasra_az@ در شبکه‌های اجتماعی روبیکا و تلگرام مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزیدگان استانی این جشنواره به مرحله کشوری که در مردادماه برگزار خواهد شد راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.