تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر : 89588

زنگ بیم و امید برای مدیران آذربایجان شرقی؛

چه کسی عزل می شود؟! چه کسی تقدیر می شود؟!

چه کسی عزل می شود؟! چه کسی تقدیر می شود؟!

معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر از عزل ۵ مدیر و تقدیر از ۵ مدیر دیگر با دستور مستقیم رئیس جمهور خبر داد و گفته این روند در سایر استانها نیز اجرایی می‌شود.

به گزارش پیک هشترود، در خبری که ایرنا رسانه رسمی دولت منتشر کرده است آمده محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه با دستور رئیس جمهور مدیران استان بوشهر ارزیابی شدند، اظهار داشت: ۵ مدیر استان مورد تشویق قرار می‌گیرند و ۵ مدیر هم برکنار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در آستانه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر براساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده، علاوه بر این تعداد، چند مدیر دیگر هم برکنار شده‌اند، افزود: این روند در سایر استانها نیز اجرایی می‌شود.

این خبر می تواند برای مدیران دولتی دیگر استانها از جمله آذربایجان شرقی نیز قابل توجه باشد، گرچه وجه مثبت خبر آنجایی است که گفته از ۵ مدیر تقدیر شده اما جان کلام خبر آنجایی است که گفته ۵ مدیر با دستور مستقیم رئیس جمهور عزل شده اند و این روند در سایر استانها نیز اجرایی خواهد شد. شاید اگر از مدیر دولتی تقدیر نشود اتفاقی برایش حادث نمی شود اما عزل برای مدیری که نالایق است و با سفارش و رانت پابرجا مانده، حتما سخت گران است.

رویه عزل و تقدیر از مدیران می تواند روند مدیریتی را در ایران امروز، متحول کند زیرا دیگر مدیر گمان بر این نخواهد داشت که تا پایان حکم مسئولیت و حتی سالها پس از آن، میز خود را از دست نخواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که در سفر آتی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، کدام مدیران عزل و کدام تقدیر می شوند، البته این هم مهم است که سازوکار ارزیابی مدیران مورد عزل و مورد تقدیر چگونه است و امید اینکه در آن سازوکار، جایی هم برای نظرات مردمی وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.