تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 89437

بخشدار نظرکهریزی خبر داد؛

نجات ۲۰ خودرو گرفتار شده در برف و کولاک نظرکهریزی هشترود

نجات ۲۰ خودرو گرفتار شده در برف و کولاک نظرکهریزی هشترود

سعید سیفی گفت: ۲۰ خودرو سواری که در اثر باد شدید و کولاک در مناطق مختلف بخش نظر کهریزی هشترود گرفتار برف و کولاک شده بودند نجات پیدا کردند.

سعید سیفی بخشدار نظرکهریزی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اعلام این خبر افزود: با توجه به هشدارهایی که توسط بخشداری و دیگر ادارات متولی در مورد نامساعد بودن اوضاع جوی بخش نظر کهریزی و حاکم بودن وزش باد وکولاک شدید در منطقه خصوصا در منطقه “سهند آباد” داده شده است تعداد ۲۰ خودرو، شب چهارشنبه در مسیرهای مختلف روستایی بخش نظر کهریزی گرفتار برف و کولاک شده بودند.

سیفی ادامه داد : بعداز اعلام به بخشداری توسط رانندگان بلافاصله با هماهنگی با همکاران اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای مستقر در راه های مختلف بخش و جمعیت هلال احمر با دودستگاه لودر و بولدزر به مناطقی که خودروها گرفتار بودند اعزام شدیم که با یاری خداوند و همکاری ادارات متولی تمام خودروها را نجات داده وبه روستاهای نزدیک هدایت کردیم .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان زحمت راهداری و جمعیت هلال احمر از مردم روستاهای بخش در خواست نمود با توجه به نامساعد بودن اوضاع جوی فعلا از مسافرت خود داری نمایندو به هشدار های صادره اهتمام ورزند.

 

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.