تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 89194

آیت الله رئیسی در خوی:

نیازهای مردم خوی سریع مرتفع می شود/ آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت

نیازهای مردم خوی سریع مرتفع می شود/ آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت

رئیس جمهور کشورمان خطاب به مردم خوی گفت:‌ وظیفه دولت و همه ما است که به مردم زلزله زده کمک کنیم و اگر نیازهایی هست حتماً باید سریع مرتفع شود.

به گزارش پیک هشترود؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه  ۱۶ بهمن ماه به همراه تنی از اعضای هیئت دولت به منظور بازدید از مناطق زلزله زده خوی به این شهرستان سفر کرد تا آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله زدگان را بررسی و دستورات لازم را جهت بهبود وضعیت آنها صادر نماید.

رئیسی در جریان سفر به خوی و بازدید از مناطق زلزله این شهرستان در حضور جمعی از مردم این منطقه اظهار داشت: مردم این منطقه همراه با انقلاب و نظام بودند، شهدایی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، مردمان باصفا و با صمیمیتی هستید.

وی تصریح کرد: وظیفه دولت و همه ماست، اگر می خواستم در تهران بنشینم، گزارشات برای من می آمد، آقای مخبر -معاون اول رئیس جمهور-آمدند در دولت گزارش دادند، وزرای ما همه گزارش دادند، اما واقعا احساسم این بود تا خودم نیایم و از نزدیک شرایط را نبینم، اگر نیازهایی هست حتما سریع باید مترفع شود، ان شاء الله سریع مرتفع شود تا  مردم اینجا بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

رئیس جمهور همچنین بیان کرد:‌ ان شاءالله در خدمت شما خواهیم بود، آن چه از ما بر می‌آید، پی‌گیری می کنیم، شما ان شاءالله با صبوری این شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد تو دل مردم را خالی کند به این ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.