تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
کد خبر : 87565

رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود تاکید کرد؛

پیش بینی ۳۰ عنوان برنامه برای هفته تربیت بدنی/ لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران هشترود بدلیل وجود استعدادهای بیشمار

پیش بینی ۳۰ عنوان برنامه برای هفته تربیت بدنی/ لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران هشترود بدلیل وجود استعدادهای بیشمار

رسول پزشکی گفت: با توجه به پتانسیل ورزش و جوانان شهرستان و جوانان مستعد و بالنده در بسیاری از زمینه ها با برنامه ریزی های مناسب وسرمایه گذاری و حمایت های مسئولین محترم شهرستان واستان وخیرین محترم می توان شاهد رشد وحضور پر رنگ در میادین بین المللی شد.

رسول پزشکی رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی گفت: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان در سه رکن تحصیل، تهذیب و ورزش می‌تواند جوانان را در نشاط و شادابی غنی‌سازی کند.

وی ادامه داد: به وسیله ورزش و با نهادینه کردن آن در بین خانواده ها می توان سلامت افراد و کلیت یک جامعه را تضمین کرد و با ایجاد تعاون وهمیاری آنها را به سوی اهداف متعالی تر که همان پیشرفت است، سوق داد.

پزشکی تصریح کرد: با توجه به پتانسیل ورزش و جوانان شهرستان و جوانان مستعد و بالنده در بسیاری از زمینه ها با برنامه ریزی های مناسب وسرمایه گذاری و حمایت های مسئولین محترم شهرستان واستان وخیرین محترم می توان شاهد رشد وحضور پر رنگ در میادین بین المللی شد.

این مقام ورزشی هشترود متذکر شد: این جوانان قهرمان ، مومن و انقلابی شهرستان با اقتدا به مولای متقیان علی(ع) و با تاسی از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ۱۶ شهید والا مقام ورزشکار شهرستان در اعتلای نام مقدس وطن عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکرده و با اهتزاز پرچم وطن عزیزمان در اقصی نقاط جهان به دفعات این مهم را به اثبات رسانده اند که جوان ایرانی مستحق پیروزی و سرافرازی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همدلی و همراهی و زحمات کلیه مسئولین شهرستان و با اشاره به پیش بینی ۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در شهرستان افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری کارگاه های ازدواج ، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان، دیدار با امام جمعه و نشست هیئت های ورزشی با فرماندار، اجرای مسابقات ورزشی توسط کارکنان ادارات ، همایش کوهنوردی، برگزاری مسابقات طناب کشی، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و دوچرخه سواری از اهم برنامه های هفته تربیت بدنی این شهرستان است.

 

گزارش از اسماعیل رحیمی

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.