تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 83685

سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگوی اختصاصی با پیک هشترود:

پوشش ۸۹ درصدی نوبت اول و ۴۲ درصدی نوبت دوم واکسن کرونا در بین جمعیت شهری و روستائی هشترود/ کسب رتبه اول استانی با تزریق واکسن کرونا به بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان

پوشش ۸۹ درصدی نوبت اول و ۴۲ درصدی نوبت دوم واکسن کرونا در بین جمعیت شهری و روستائی هشترود/ کسب رتبه اول استانی با تزریق واکسن کرونا به بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان

دکتر جعفرزاده گفت: در بازه جمعیتی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان نیز از مجموع ۵۶۱۹ نفر ۷۸/۲۵ درصد واکسن را در نوبت اول تزریق کرده اند که رتبه اول استانی را در این زمینه دارا هستیم.

دکتر جعفرزاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پبک هشترود و در تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت: تا روز ۱۸ مهر ۱۴۰۰ از مجموع ۲۹۲۶۴ نفر ساکن در روستاهای هشترود و نظرکهریزی ۸۹/۱۶ درصد دوز اول و ۴۳/۷۰ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

 

وی افزود: ۱۹۰۱۷ نفر ساکن در شهرهای هشترود و نظرکهریزی نیز ۸۸/۴۸ درصد دوز اول و ۴۰/۳۱ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 

جعفرزاده تصریح کرد: در مجموع جمعیت شهری و روستائی در شهرستان هشترود ۸۸/۸۲ درصد دوز اول و ۴۲ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بازه جمعیتی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان نیز از مجموع ۵۶۱۹ نفر ۷۸/۲۵ درصد واکسن را در نوبت اول تزریق کرده اند که رتبه اول استانی را در این زمینه دارا هستیم.

 

جعفرزاده با تاکید بر تامین کافی واکسن، از افرادی که هنوز برای تزریق نوبت اول مراجعه نکره اند خواست تا جهت رسیدن به ایمنی کافی در جامعه برای واکسیناسیون به مراکز و خانه های بهداشتی مراجعه کنند.

 

مصاحبه از مهدی اسمعیل نژاد

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.