تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر : 65116

سرپرست شهرداری هشترود خبر داد؛

بدهی ۴۰ میلیارد ریالی ادارت به شهرداری/ ۸۳۰ تن آسفالت ریزی در سطح خیابان های شهر/ ساماندهی محل دفن زباله ها با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال

بدهی ۴۰ میلیارد ریالی ادارت به شهرداری/ ۸۳۰ تن آسفالت ریزی در سطح خیابان های شهر/ ساماندهی محل دفن زباله ها با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال

سلمان محمدی گفت: تاکنون ۸۳۰ تن آسفالت به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در خیابان‌های سطح شهر هشترود آسفالت‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سلمان محمدی سرپرست شهرداری هشترود، صبح امروز در جلسه مشترک اعضای شورا با نماینده مردم هشترود در مجلس از بدهی ۴۰ میلیارد ریالی ادارات به شهرداری خبر داد و گفت: اگر ادارات بدهی‌های خود را پرداخت کنند شهرداری هم می‌تواند کارهای عمرانی زیادی انجام دهد.

وی اظهار داشت: شهرداری نیز ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بدهی دارای سند دارد که این مبلغ پس از ابلاغ صورت وضعیت تا ۷ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

سرپرست شهرداری هشترود افزود: تاکنون ۸۳۰ تن آسفالت به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در خیابان‌های سطح شهر هشترود آسفالت‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: مبلغ ۳ میلیارد ریال با کمک نماینده به شهرداری واریز شده و قول ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز داده شده است.

سرپرست شهرداری هشترود از اخذ قیر رایگان برای آسفالت‌ریزی خیابان شهید بهشتی جنوبی خبر داد اما میزان آنرا با توجه به حجم کار در این مسیر کم خواند.

محمدی اضافه کرد: با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال محل دفن زباله نیز ساماندهی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ تصویب شده برای شورای شهر هشترود حدود سه تا  چهار میلیارد تومان است که تنها نیمی از آن اختصاص داده می‎شود و بودجه‎ فرهنگی نیز تاکنون پرداخت نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.