تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۵۵
کد خبر : 6366

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز:

تمامی گزینه‌های مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست/جلسه هیات مدیره چهارشنبه برگزار می‌شود

تمامی گزینه‌های مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌هاست/جلسه هیات مدیره چهارشنبه برگزار می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز تمامی گزینه های مطرح شده در خصوص مدیرعامل جدید این باشگاه را گمانه‌زنی رسانه‌ها عنوان کرد.

به گزارش پیک هشترود، “سردار کریمیان” در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص گمانه‌زنی‌های صورت گرفته پیرامون انتخاب مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: در چند روز اخیر شایعات زیادی در این پیرامون مطرح شده است و گزینه‌های زیادی نیز از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده‌اند که بنده به عنوان رئیس هیات مدیره همه آن‌ها را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: هیچ فشاری از طرف هیچ ارگانی به هیات مدیره وارد نشده است و انتخاب مدیرعامل بر اساس تصمیمات هیات مدیره انجام خواهد شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد جلسه انتخاب مدیرعامل این باشگاه نیز خاطرنشان کرد: جلسه هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پس فردا (چهارشنبه به مورخه ۹۳/۹/۲۶) با حضور اعضای هیات مدیره برگزار خواهد شد.

کریمیان در پایان احتمال انتخاب قریب الوقوع ناصر شفق به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه را تکذیب نموده و تاکید کرد: تمامی گزینه‌های مطرح شده خبرسازی هدف‌دار برخی از رسانه‌‌هاست و شایعه‌ای بیش نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.