تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر : 48715

فرماندار هشترود:

مواد مخدر جنگ فرهنگی دشمن علیه جوانان کشور است/ زمینه ورود مجدد معتادان بهبود یافته به جامعه باید فراهم شود

مواد مخدر جنگ فرهنگی دشمن علیه جوانان کشور است/ زمینه ورود مجدد معتادان بهبود یافته به جامعه باید فراهم شود

فرماندار هشترود گفت: در کمپ های ترک اعتیاد باید روی خود اشتغالی معتادان بهبود یافته کار شود و دستگاههائی چون کمیته امداد و بهزیستی هم با ارائه تسهیلات زمینه را برای ورود مجدد آنها به جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به صدمات جبران ناپذیر اعتیاد در جامعه گفت: دشمنان بعد از ضربه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی متحمل شدند در تلاش هستند تا از طریق ایجاد جنگ نرم و تخریب جوانان ما بوسیله مواد مخدر به نتایج شوم خود برسند.

 
وی با اشاره به اینکه تمرکز دشمن و سرمایه گذاری آنها بر روی جوانان کشور برای ضربه زدن به نظام است، اظهار داشت: گروههای هدف در کشور باید نسبت به آفتهای مواد مخدر حساس شوند و در این راه دستگاههای فرهنی می توانند نقش موثری داشته باشند.

 
فرماندار هشترود افزود: سن اعتیاد به زیر ۱۵ سال کاهش یافته و این زنگ خطری برای مسئولان است تا روی آگاهسازی قشر نوجوان مخصوصا دانش آموزان برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

 

مستفید تصریح کرد: خانواده ها باید پای کار بیایند و مسئولان نیز باید آنرا جهت دهی کنند تا بتوان آموزش را از خانواده ها آغاز کرد.

 

وی تاکید کرد: در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان می توان از ظرفیت های ورزشی منطقه استفاده کرد که یکی از آنها توسعه ورزش های همگانی است.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هشترود ادامه داد: در کمپ های ترک اعتیاد باید روی خود اشتغالی معتادان بهبود یافته کار شود و دستگاههائی چون کمیته امداد و بهزیستی هم با ارائه تسهیلات زمینه را برای ورود مجدد آنها به جامعه فراهم کنند.

 

حسن مستفید خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاشهای آموزشی و پیشگیری از مواد مخدر در روستاها تشکیل شود.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.