تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۰۴
کد خبر : 46379

فرمانده سپاه هشترود در پیامی بمناسبت هفته دولت تاکید کرد؛

شهیدان رجائی و باهنر مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند/ هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت اسلامی است

شهیدان رجائی و باهنر مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند/ هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه هشترود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره تلاشگران و ایثاگرانی که با خدمت “خالصانه” و “صادقانه” اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است:‌

 

هفته دولت تنها گرامی داشت یاد دو سرباز پاکباخته ولایت نیست بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت، تجلیل از ارزش هایی است که آن دو بزرگوار تا شهادت به آن متعهد بودند؛ مردانی که مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند.

 

به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن سوزی و اخلاص بودند. که مقام معظم رهبری حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: شهید رجایی و شهید باهنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود.

 

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکو است که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، هم قسم شوند برای ساختن ایران اسلامی مقتدر، استوار، آباد و آزاد.

اینجانب فرصت را غنیمت می شمارم و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز رجائی و باهنر فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان خدوم میهن اسلامیمان تبریک گفته و آرزومند است همه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم شریف ایران زمین در راستای گسترش جامعه محمدی خیزش بلندی داشته و با عنایت معبود بی همتا و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.

 

سرهنگ پاسدار احمد تقی پور (فرمانده سپاه ناحیه هشترود)

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.