تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 43060

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود:

وحدت عاملی برای هراس دشمنان/ دستگاههای فرهنگی کشور عملکرد جزیره ای دارند

وحدت عاملی برای هراس دشمنان/ دستگاههای فرهنگی کشور عملکرد جزیره ای دارند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود گفت: دستگاه‌های فرهنگی متعددی در کشور هستند که عملکرد جزیره‌ای دارند و این کار باعث نوعی ناهماهنگی و ولنگاری در امور فرهنگی می شود و نیاز است هماهنگی بیشتری بین آنها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: وحدت عاملی است که امروز دشمنان از آن در هراس بوده و برای ایجاد تفرقه در حال برنامه‌ریزی هستند. با وجود وحدت در کشور می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

DSCF9788

وی با اشاره به سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر اقامه نماز جمعه در کشور افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نماز جمعه قرارگاه بصیرت، تقوا و اخلاق است و فرمانده این قرارگاه در شهرستان ها بر عهده امام جمعه است.

امام جمعه هشترود در ادامه به دغدغه مقام معظم رهبری در بخش فرهنگی نیز اشاره کرد و تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ علی‌الخصوص فرهنگ اسلامی و ایرانی تلاش کنند.

DSCF9796

رحیمی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی متعددی در کشور هستند که عملکرد جزیره‌ای دارند و این کار باعث نوعی ناهماهنگی و ولنگاری در امور فرهنگی می شود و نیاز است هماهنگی بیشتری بین آنها ایجاد شود.

رئیس شورای فرهنگی عمومی هشترود در ادامه با اشاره به رکود سنگین حاکم بر کشور، گفت: اجرای صحیح سیاستهای اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای رفع مشکلات معیشتی در جامعه است و عملکرد دولت در چند ماه اخیر در این راستا قابل تحسین است اما این اقدامات با تاخیر صورت گرفته و شاید نتایج آن به عمر این دولت نرسد.

DSCF9791

DSCF9792

DSCF9798

DSCF9808

DSCF9814

DSCF9825

DSCF9831

DSCF9833

DSCF9838

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سوسوز سه شنبه , 5 مرداد 1395 - 9:29

با عرض سلام و خسته نباشید مسولین محترم فکری به بحال کم آبی شدیدروستاهای شهرستان بکنید در روستای علی آباد علاوه بر جیره بندی ۴۸ ساعت است که آب قطع است.آب چاه عمیق روستای آرگانه کفاف ۲۰روستا را نمیکند علاوه برآن روستاهای میانه را نیز تحت پوشش قرار داده است بطوریکه بین روستاهای همسایه درگیری و نزاع پیش می آید خواهشا رسیدگی کنید با تشکر( آب در پشت سد سهند است ما گرد جهان میگردیم)