تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 41866

فرماندار هشترود در گفتگو با خبرنگاران:

برجام توفیقاتی برای کشور داشته است/ طرف های مقابل در صورت کوتاهی در عمل به تعهدات در چارچوب برجام واکنش متقابلی خواهند دید

برجام توفیقاتی برای کشور داشته است/ طرف های مقابل در صورت کوتاهی در عمل به تعهدات در چارچوب برجام واکنش متقابلی خواهند دید

فرماندار هشترود گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر خللی در روند اجرای برجام ایجاد شود دولتمردان کشور زودتر از آن ها اقدامات متقابل را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید صبح امروز(پنج شنبه ۲۴ تیر) در حاشیه بازدید از کنکور سراسری سال ۹۵ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز توافقات هسته ای کشورمان با کشورهای ۵+۱ و در نهایت اجرائی شدن برجام گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در چارچوب برجام عمل کرده و منتظر عمل به تعهدات طرف های مقابل می باشد.

 

وی اظهار کرد: تاکنون در سایه برجام توفیقاتی برای نظام جمهوری اسلامی حاصل شده و برخی تحریم ها از جمله تحریم های بانکی برداشته شده و سرمایه گذاران خارجی نیز در کشور فعالیت هایی داشته اند.

 

فرماندار هشترود با اشاره به عدم اجرای کامل تعهدات از سوی کشورهای غربی در چارچوب برجام نیز افزود: طرف مقابل در عمل به تعهدات خود کوتاهی کرده اما در نهایت مجبور به اجرای برجام خواهد بود. امیدواریم این مسائل هرچه سریعتر حل شود و شاهد پیشرفت در اجرای برجام و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

مستفید تاکید کرد: بدون شک انتخابات آینده ریاست جهموری آمریکا بر روند اجرائی برجام تاثیر خواهد گذاشت اما طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر خللی در روند اجرای برجام ایجاد شود دولتمردان کشور زودتر از آن ها اقدامات متقابل را انجام خواهند داد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.