تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸
کد خبر : 32150

رییس هیات بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی:

اختصاص دو هزار و ۹۰۰ شعبه اخذ رای به استان آذربایجان شرقی/ مردم با حضور در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

اختصاص دو هزار و ۹۰۰ شعبه اخذ رای به استان آذربایجان شرقی/ مردم با حضور در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

رییس هیات بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی با بیان این که امروز دشمنان چشم به حرکات ما دوخته اند، گفت: هر جا که مردم در صحنه با تمام قوا حاضر شده اند دشمنان را نا امید کرده اند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مهندس علی نواداد با اشاره به اختصاص دو هزار و ۹۰۰ شعبه اخذ رای به استان آذربایجان شرقی، افزود: در هر شعبه اخذ رای یک نفر به عنوان بازرس حضور خواهد داشت و برای هر ۲۰ بازرس یک نفر سربازرس تعیین شده است.

وی با بیان این که بازرسان انتخاباتی به وظایف خود در قبل و حین انتخابات و بعد از اخذ رای با دقت و حساسیت تمام عمل می کنند، گفت: تمامی مراحل انتخابات توسط بازرسان رصد می شود و مراقبت از آرای مردم اصلی ترین وظیفه بازرسان است.

نواداد با اشاره به این که تمامی حرکت های تبلیغاتی کاندیداها رصد و گزارش می شود، از کاندیداها خواست اخلاق انتخاباتی را در حوزه انتخابیه خود رعایت کرده و به قوانین و مقررات انتخابات پایبند باشند.

وی با بیان این که در قانون برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی یک هفته و برای داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان دو هفته فرصت در نظر گرفته شده است، افزود: زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان از ۲۲ بهمن آغاز شده و زمان تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۲۹ بهمن شروع می شود.

نواداد با اشاره به این که تبلیغات انتخاباتی در روز ششم اسفند ممنوع خواهد بود، حضور حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.