تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۸
کد خبر : 32019

گزارشی از یک شهروند خبرنگار پیک هشترود/

نقدی بر استفاده ی ابزاری از نام ائمه (ع) در انتخابات هشترود

نقدی بر استفاده ی ابزاری از نام ائمه (ع) در انتخابات هشترود

یک شهروند خبرنگار پیک هشترود در حاشیه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق به نکته ای جالب و قابل تامل اشاره کرده است و آن هم استفاده از نام ائمه و اولیاء در برگه های تبلیغاتی است.

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، یکی از شهروندان هشترودی نوشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هشترود, صحنه های باشکوهی از حضور پر شور مردم مشاهده می شد که مایه ی مباهات و افتخار بود.

 

ولی صحنه ای که باعث ناراحتی می شد, این بود که  پلاکارد ها و پرچم های منقش به نام مقدس ائمه و پیامبر مکرم اسلام که از طرف کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی بین هوادارانشان توزیع شده بود در مواردی در زیر گام های راهپیمایان در سطح خیابان رها شده بود که قلب هر انسان معتقد و با وجدانی را به درد می آورد.

 

۰۲

 

وقتی ما به مقدسات خودمان کم توجهی کنیم چگونه می توانیم از بیگانگان انتظار داشته باشیم تا حرمت ما و مقدسات و عقایدمان را حفظ کنند.

 

بنابراین ضمن احترام به تمامی کاندیداها و طرفداران محترمشان و با آرزوی موفقیت برای تک تک آنها, امیدواریم از این به بعد, سنت نادرست استفاده از نام های اولیا و ائمه در تبلیغات نمایندگی و شوراها برچیده شده و حرمت ائمه و پیامبر اکرم حفظ شود.

 

۰۵

 

ضمنا پرچم هر کشوری برای مردمش مقدس است به خصوص پرچم ایران اسلامی که منقش به لفظ جلاله ی الله است و حرمت آن واجب تر.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشترودی شنبه , 24 بهمن 1394 - 11:17

عالی بود دوست عزیز ممنون و متشکر

یک رای یکشنبه , 25 بهمن 1394 - 13:39

خیلی ممنون.نقد تون بجاست ولی کو گوش شنوا.روز راهپیمایی یه خانم میانسالی خطاب به دختر خانمی گفت پاتون بشکنه که میذارین رو عکس فلان کاندید.اگه همه به همون اندازه به فکر پانذاشتن رو لفظ جلاله الله رو پرچم ها یا نام ائمه بودن دنیا گلستون می شد به خدا.چقدر کارهای حرام که در سایه این انتخابات انجام نمیشه البته ربطی به دولت وحکومت نداره.کار اونا درسته ولی ایکاش مردم هم اندکی فرهنگ واخلاق انتخاباتی داشته باشند.

ناشناس دوشنبه , 26 بهمن 1394 - 9:26

خوش به حال مردم که کاندیداهامون از حالا دست به هنجار شکنی میکند