تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 17328

صاحب خانه شدن خانواده های دارای دو معلول

صاحب خانه شدن خانواده های دارای دو معلول

رییس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: خانوارهایی که حداقل دو معلول تحت پوشش بهزیستی دارند صاحب خانه می شوند .

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، قربان محمدی در جلسه کمیته راهبری چند جانبه که بین سازمان بهزیستی استان واداره کل راه و شهرسازی استان، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: معلولیت پدیده ای اجتماعی است که هر انسانی در طول حیات خودبه علل مختلف مانند بیماری و حوادث ،یا رسیدن به دوران سالمندی آن را تجربه کند،بی توجهی به این قشر ضعیف ،مانع رشد و بالندگی نخبگان این بخش از جامعه می شود .

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دست به دست هم دهند تا محیطی خالی از هر گونه مشکلات برای معلولان جامعه داشته باشیم .

در ادامه این جلسه در خصوص اجرایی کردن تفاهمنامه فی مابین تصمیم گیریهای نهایی اتخاذ و قرار شد با توجه به اعلام آمادگی اداره راه و شهرسازی و جانمایی ۳۴ قطعه زمین در شهرک اندیشه فقط برای خانوارهای ساکن تبریز به اندازه ۸۸ واحد مسکونی، اداره کل بهزیستی استان در طول یک هفته با هماهنگی راه و شهرسازی نسبت به تایید جانمایی قطعات و مشخص کردن زیر بنای واحدها براساس تفاهنامه اقدام نمایند و تا دو هفته پایانی قرارداد واگذاری زمین از طریق اداره راه و شهرسازی استان با نام انجمن خیرین استان بر اساس تفاهمنامه انعقاد شود.

در پایان قرار شد انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز تا یک ماه پس از انعقاد قرارداد، نسبت به اخذ پروانه ساختمانی و طراحی واحد های مسکونی با هماهنگی بهزیستی استان اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.