تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر : 11810

آیا خون علی مطهری رنگین تر از جانباز کرمانی است؟

آیا خون علی مطهری رنگین تر از جانباز کرمانی است؟

اگر حمله به خودروی علی مطهری جرم است {که حتماً جرم است} ضرب و شتم جانباز بی نوا که دستش به هیچ جایی بند نیست آنهم جرم است و قابل پیگیری.

به گزارش پیک هشترود، زیتون نوشت:

 

***رییس جمهور وزیر کشور را مامور رسیدگی به ماجرای حمله به علی مطهری نمود.رییس جمهور گفته است: حمله اوباش‌ شرور به‌ مطهری نشان‌ از برنامه‌ریزی جدید افراطیون منحرف‌ومنفور دارد.

 

***وزیر کشور دستور برخورد قاطعانه با عوامل این حادثه را صادر کرد.

 

***مصطفی معین برای ماجرای شیراز،  از اصطلاح “داعش در شیراز” استفاده کرده است.

 

***حمید انصاری از اعضای موسسه حفظ آثار امام(ره) هم گفته از شنیدن فحش ها به علی مطهری اشک انسان سرازیر می شود.

 

***سید یاسر خمینی هم از قافله عقب نمانده و گفته است:کار بجایی رسیده است که با مطهری که در دیانتش شبهه ای نیست اینگونه برخورد میکنند.

 

***وزیر بهداشت هم از مطهری عیادت کرده است.

 

***صادق، مشاور رییس جمهور هم استاندار را مقصر دانسته و دستور احضار استاندار را صادر کرده است.

 

جملات بالا فقط بخشی از واکنش های اصلاح طلبان و اعتدالیون در ماجرای حمله به علی مطهری در شیراز بوده است.

 

طبیعتاً حمله به علی مطهری از طرف هر کس و یا گروهی انجام شده باشد محکوم و مستوجب برخورد و بازخواست شدید است.اتفاقی نامیمون و تاسف بار که هیچ کس آن را در حد لفظ هم تایید نمی کند.

 

اما آنچه که باعث می شود انسان انگشت تعجب به دهان برگیرد، نوع مواجهه اصلاحطلبان و دولتی ها با این ماجرا است.دولت محترم در حالی نسبت به این ماجرا موضع گرفته است که در مقابل اظهارات یونسی هیچ واکنشی نشان نداده است. فقط حسام الدین آشنا و صادق صرفاً در حد تکذیب موضع گرفته اند و از اساس اظهارات یونسی را حاشا کرده اند.

 

شوربختانه تر اینکه همین جماعت اصلاح طلب و دولتی ها در مقابل ضرب و شتم یک جانباز کرمانی سکوت کردند. این جانباز شیمیایی و رزمنده صادق انقلاب در روز ۱۴  اسفند ماه تنها به دلیل پرسش چند سوال درباره جریان فتنه در جلسه سخنرانی موسوی لاری در کرمان به شکل وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

 

جانباز کرمانی بدستور حسین مرعشی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و بقول رییس جمهور  حمله کنندگان کاملاً شناسنامه دار بودند. برای این اتفاق نه استاندار کرمان احضار شد،نه رییس جمهور دستور رسیدگی داد، نه موسسه حفظ آثار امام فریاد وامصیبتا بلند کرد و نه کسی از او عیادت نمود.البته کسی هم انگ داعش به حسین مرعشی نچسباند.

 

ظاهراً برای اصلاحطلبان و دولتی ها استفاده از آزادی بیان و … تنها ابزاری برای پیش بردن اهدافشان است. اگر حمله به خودروی علی مطهری جرم است {که حتماً جرم است} ضرب و شتم جانباز بی نوا که دستش به هیچ جایی بند نیست آنهم جرم است و قابل پیگیری. همان جانبازی و جانبازانی که وقتی امثال علی مطهری ها به بهانه جمع آوری آثار پدر، از رفتن به جبهه سرباز زدند آنها جانشان را کف دست گرفته و راهی پیکار با دشمن جانی شدند.

 

دوباره و چندین باره تاکید می شود که حمله به علی مطهری محکوم است اما یک بام و دو هوای جریان غوغاسالار قابل هضم نیست.در جامعه اسلامی و در حکومت اسلامی همه برابرند و شهروند درجه یک و درجه دو نباید وجود داشته باشد. اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری است دلیلی بر رجحان او بر افراد جامعه نیست.انقلاب به حد کافی از سیستم آقازادگی آسیب دیده است.اگر قرار بر محکوم کردن حمله به علی مطهری است باید ضرب و شتم جانباز کرمانی هم محکوم شود اما علی الظاهر برای دوستان اصلاح طلب خون امثال علی مطهری ها رنگین تر از جانباز کرمانی است.

 

وقتی علی مطهری در مجلس بصراحت گفت که گاهی وقت ها «کف گرگی» لازم است چرا کسی موضع نگرفت؟ چرا آقای رییس جمهور خبر از تحرکات جدید افراطیون نداد؟ و صدها سئوال دیگر که اگر قرار بر نوشتن آنها باشد مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.