تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 60359

شهردار هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

به حدنصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در مناقصه اول پروژه آسفالت خیابان اصلی/ آغاز عملیات آسفالت ریزی از نیمه دوم اردیبهشت/ تا ۵ میلیارد ریال توان آسفالت ریزی داریم/ اجرای پروژه از ابتدای پل آغبلاغ تا پل گنجینه کتاب

به حدنصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در مناقصه اول پروژه آسفالت خیابان اصلی/ آغاز عملیات آسفالت ریزی از نیمه دوم اردیبهشت/ تا ۵ میلیارد ریال توان آسفالت ریزی داریم/ اجرای پروژه از ابتدای پل آغبلاغ تا پل گنجینه کتاب

اسلام عبدیلر گفت: عملیات آسفالت ریزی از ابتدای پل آغبلاغ آغاز و تا پل گنجینه کتاب ادامه خواهد داشت و بیشتر از آن نمی توانیم آسفالت ریزی داشته باشیم هرچند هزینه فوق کفاف این مسیر را نیز نخواهد داد و مجبور خواهیم بود تا اعتبار بیشتری برای این عملیات جذب کنیم.

اسلام عبدیلر شهردار هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد آخرین وضعیت و زمان آغاز آسفالت خیابان اصلی این شهر گفت: طبق ضوابط و آئین نامه مالی شهرداری، آگهی مناقصه منتشر شده اما در مرحله اول تعداد شرکت کنندگان به حدنصاب نرسید و پاکت های پیشنهاد قیمت بازگشائی نشدند.

 

وی اظهار داشت: طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است در هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری مرحله دوم مناقصه نیز برگزار شود و بعد از بازگشائی پاکت قیمت ها و بررسی شرایط و تائید شرکت برنده شده، از نیمه دوم اردیبهشت ماه بتوانیم عملیات آسفالت خیابان اصلی را آغاز کنیم.

 

عبدیلر افزود: میزان مبلغ آگهی ما برای این عملیات ۵ میلیارد ریال است که از طریق منابع داخلی و تلاش های نماینده شهرستان در مجلس از سازمان شهرداریها و دهیارها تامین خواهد شد و میزان قرارداد شهرداری با پیمانکار نیز به همین مبلغ خواهد بود.

 

شهردار هشترود تصریح کرد: عملیات آسفالت ریزی از ابتدای پل آغبلاغ آغاز و تا پل گنجینه کتاب ادامه خواهد داشت و بیشتر از آن نمی توانیم آسفالت ریزی داشته باشیم هرچند هزینه فوق کفاف این مسیر را نیز نخواهد داد و مجبور خواهیم بود تا اعتبار بیشتری برای این عملیات جذب کنیم.

 

وی تاکید کرد: خیابان دانشسرا نیز از وعده های سال پیش شهرداری بود که همزمان با آسفالت خیابان اصلی به آن مسیر نیز آسفالت ریزی خواهیم داشت.

 

عبدیلر خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم منابع مالی جدیدی جذب کنیم اولویت بعدی آسفالت ریزی شهرداری خیابان شهید بهشتی جنوبی تا فرمانداری خواهد بود.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر ارسلان سه شنبه , 29 فروردین 1396 - 12:21

خسته نباشید آقای عبدیلر. خواهشا ما آسفالت نخواستیم یه فکری به حال مسیر حدودا ۳۰۰ متری راه ارتباطی محله جن درسی پائین تر از آهن فروشی مهدودی واقع در روبروی ترمینال بکنید حداقل یه ماشین شن ریزی کنید تا موقعی که از این بارانهای تند می بارد ما حدود ۶ خانواده هستیم که منتظر می مانیم تا راه سیلابی خشک شود بعدا از خانه هایمان خارج شویم .تو را به خدا حداقل شن ریزی کنید. بارها به شورای شهر و شهرداری نامه داده ایم اما ترتیب اثری داده نشده است.