تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 84564

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای هشترود خبر داد؛

مصرف ۴۰۰۰ تن آسفالت در راه‌های اصلی وفرعی شهرستان هشترود درسال‌جاری

مصرف ۴۰۰۰ تن آسفالت در راه‌های اصلی وفرعی شهرستان هشترود درسال‌جاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود ازمصرف ۴۰۰۰تن آسفالت ونمک پاشی بالغ بر ۵۰۰ تن و درطول راه های ارتباطی هشترود خبرداد.

علی ابوالحسنی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ۲۱ کیلومتر از مسیر هشترود – نظرکهریزی روکش آسفالت شده است در حدود ۴۰۰۰ تن آسفالت دو لایه روکش سه راهی قویون قشلاقی انجام شده و ۹۵۰ تن لکه گیری آسفالت سرد در جهت ارتقای سطح ایمنی و کیفیت رویه آسفالت در راه های اصلی، فرعی و روستایی مصرف شده است.

وی در ادامه افزود : ۵ کیلومتر از مسیر هشترود – میانه آسفالت ریزی و ۴ کیلومتر از مسیر ذوالبین و تارقلی روکش حفاظتی آسفالت اقدام گردیده است.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد : ۱۱ کیلومتر از راه های روستایی سیف الدین کوه، ینگی کندی – عین آباد، قره عورت – گنج اباد و بابک شن ریزی و تسطیح و کمپکت شده است

ابوالحسنی با بیان اینکه حفظ و نگهداری راه های ارتباطی شهرستان از اولویت های کاری این اداره است اظهار داشت :مرمت و بازسازی علائم به تعداد ۲۵۰ عدد شتسشوی علائم ۱۶۵۰ عدد و نصب تابلوهای علائم ۲۵۰ عدد و تعمیر و نصب گاردریل ۱۴۸ عدد و تنقیه آبروها و پلها و هدایت آبهای سطحی ۱۷۵ عدد در جهت ارتقاء ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده ای و هدایت رانندگان و مسافرین در راه های ارتباطی شهرستان توسط راهداران هشترود انجام گردیده است.

وی گفت: ۶ کیلومتر از محور هشترود – نظرکهریزی تعریض شانه و شانه سازی شده است و ۴دستگاه پل ۲ متری بطول ۳۰ متر در سه راهی قویون قشلاقی احداث شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هشترود گفت :سه راهی قویون قشلاقی که یکی از محورهای پرتردد و نقاط پرحادثه خیز و تصادف شهرستان بوده که با همت راهداران هشترود پروژه این محور ساماندهی و رفع نقاط حادثه خیز آن تکمیل و به اتمام رسید.

شایان ذکر است ۴۰۰۰ کیلومتر درمحورهای مواصلاتی شهرستان هشترود درسالجاری توسط راهداران پرتلاش شهرستان نمک پاشی و برف‌روبی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.