تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 70163

مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه هشترود:

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است/ تشریح برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس در هشترود

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است/ تشریح برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس در هشترود

مجید غفارزاده گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه این هفته از ساعت ۱۲ ظهر و از میدان سپاه به طرف مصلی حضرت امام خمینی (ره) هشترود خواهد بود و سخنران راهپیمائی نیز سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق می باشد

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مجید غفارزاده مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و در تشریح برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنانشان بوده و اختصاص به قدس و فلسطین ندارد.
وی با بیان اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است افزود: روز قدس یک تهدید برای صهیونیسم و غاصبان است.
غفارزاده تصریح کرد: مردم با حضور پررنگشان در این روز جواب محکمی را به حامیان آمریکا که با حمایتشان این ظلم ها را در جهان انجام می دهند خواهند داد.
وی از روز قدس به عنوان نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی نام برد.
مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه هشترود یاداور شد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه این هفته از ساعت ۱۲ ظهر و از میدان سپاه به طرف مصلی حضرت امام خمینی (ره) هشترود خواهد بود و سخنران راهپیمائی نیز سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق می باشد همچنین نمازجمعه نیز به امامت حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود اقامه خواهد شد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.