تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد خبر : 68727

امام جمعه هشترود در خطبه های نمازجمعه:

برخی از مسئولان قبح استفاده از بیت المال را شکسته اند/ روسای ادارات پول سکه های اهدائی در مراسم تودیع را از کجا آورده اند؟/ کنترل دار بودن درب اتاق فرماندار دور از شأن مدیر انقلابی است

برخی از مسئولان قبح استفاده از بیت المال را شکسته اند/ روسای ادارات پول سکه های اهدائی در مراسم تودیع را از کجا آورده اند؟/ کنترل دار بودن درب اتاق فرماندار دور از شأن مدیر انقلابی است

حجت الاسلام علی رحیمی گفت: برخی نهادها برای مراسم های مدهبی و فرهنگی شهرستان پولی ندارند اما برای مراسم تودیع یک مسئول سکه اهدا می کنند. سوال اینجاست پول این سکه‌ها را ازکجا آورده‌ اند؟

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن ۲۲ بهمن پاک‌ترین خون‌ها ریخته و جانفشانی‌های زیادی شد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به ملت ایران و تمام آزادیخواهان اعتبار داد، افزود: امام‌خمینی (ره) برای براندازی ظلم، استبداد و تبعیض قیام کرد و اکنون وظیفه همگان به‌خصوص دولتمردان است که راه امام(ره) را ادامه دهند.

رحیمی در ادامه گفت: انقلاب ما نتیجه زحمات انبیاء و اولیا بود که به دست قدرتمند امام خمینی (ره) و با الطاف الهی و قدرت الهی پیروز شد و اگر در مسیر ولایت و خط امامت حرکت کنیم سعادت دنیوی و اخروی را داشته‌ایم.

خطیب جمعه هشترود با بیان اینکه عده‌ای از مسوولان متاسفانه قبح استفاده از بیت‌المال را می‌شکنند و بیت‌المال را جزو اموال شخصی خود می‌دادند خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها وقتی می‌بینند بیت‌المال در دست آنهاست هر طوریکه می‌خواهند و به نفع هر کسی و خودشان هزینه می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر از مسوولی خواسته شود برای دهه فجر، اعتکاف و راهیان نور که سیره شهدا را به نسل جوان انتقال می‌دهد هزینه کنید دم از نداری و بی‌پولی می‌زنند، اما برای تودیع و معارفه مسوولی سکه باران می‌کنند.

امام جمعه هشترود بیان کرد: این طور هزینه‌ها از بیت‌المال چپاولی بیش نیست و باعث بدبینی مردم می‌شود و انقلاب را  زیرسوال می‌برد.

وی ادامه داد: برخی نهادها برای مراسم های مدهبی و فرهنگی شهرستان پولی ندارند اما برای مراسم تودیع یک مسئول سکه اهدا می کنند. سوال اینجاست پول این سکه‌ها را ازکجا آورده‌ اند؟ به جد پیگیر مسوولانی هستم که سکه و کارت هدیه باران کردن در مراسم تودیع و معارفه مسوولی که باید پول هدایا را از جیب خودشان بدهند نه بیت‌المال.

وی گفت : متاسفانه اکنون درب اتاق فرمانداری با کنترل از راه دور باز می‌شود که کلید آن در دست دفتردار است و این دور از شأن یک فرد انقلابی است. از فرماندار جدید درخواست داریم تا شان مردم را حفظ کند چرا که این انقلاب مردمی بود.

گفتنی است، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه نیز حجت الاسلام تقی قرائتی برادر حجت الاسلام محسن قرائتی بود.

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.