تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 68017

رسانه‌های قانونی همچنان پشت درهای بسته؛

دهن کجی شبکه بهداشت و درمان هشترود به دستور نماینده دولت/ خدمات قابل قبولی که گرفتار حصار خودساخته روابط عمومی شده است

دهن کجی شبکه بهداشت و درمان هشترود به دستور نماینده دولت/ خدمات قابل قبولی که گرفتار حصار خودساخته روابط عمومی شده است

بر اساس اخبار دریافتی خوشبختانه خدمات بیمارستان شهرستان هشترود که روزی مردم از شدت کمبودها رنج می بردند بهبود یافته و با ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خدمات قابل قبولی هم ارائه می دهد بدلیل حصار خودساخته در حوزه روابط عمومی آن، مغفول مانده و مردم از این خدمات اطلاع چندانی ندارند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بعد از برگزاری نشست اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان هشترود با حسن مستفید فرماندار این شهرستان بمناسبت روز خبرنگار در مرداد ماه امسال، و تاکید بر ضرورت حضور تمامی خبرنگاران نشریات و رسانه های مجازی دارای مجوز در جلسات رسمی و عمومی دستگاه های اجرایی و تعامل هرچه بیشتر روابط عمومی ها با آنان، به نظر می رسد وعده های وی در رابطه با دعوت از خبرنگاران به منظور حضور در جلسات عمومی دستگاه های دولتی مانند شبکه بهداشت و درمان به اجرا در نیامده است.

 

 

 

متاسفانه بعد از این نشست خبری چندین جلسه و برنامه مختلف در سطح شهرستان از جمله شبکه بهداشت و درمان برگزار شده که از برخی از خبرنگاران برای حضور و انعکاس خبری آنها دعوتی به عمل نیامده و یا این دعوت ها بصورت گزینشی بوده است.

 

 

علی رغم اینکه بهداشت و سلامت شهرستان هشترود در سال های اخیر عملکرد خوبی در حوزه اجرائی و ارائه خدمات مناسب بخصوص در بیمارستان امام حسین (ع) داشته ولی به همان اندازه در اطلاع رسانی و ارتباط با اصحاب رسانه ضعیف عمل کرده و خدمات قابل قبولی این نهاد خدمت رسان گرفتار حصار خودساخته روابط عمومی شده است.

 

 

از یک سو تنها ارتباط با چند خبرنگار خاص که شاید با توصیه مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انجام می شود، و از سوی دیگر عدم اطلاع رسانی زمان و مکان مراسمات، بخشی از نقاط ضعف حوزه روابط عمومی دستگاه بهداشت و سلامت شهرستان است.

 

 

دستگاهی که هر هفته با خدمات متعدد بهداشتی و درمانی در سطح مراکز و خانه های بهداشت و بیمارستان و همچنین برگزاری رویدادهای مهم باید به عنوان پرخبر ترین دستگاه اجرائی شهرستان به حساب آید، به دلیل تصمیمات جزیره ای و محافظه کارانه بخش روابط عمومی، به یکی از ضعیف ترین ها در شهرستان تبدیل شده است.

 

 

بر اساس اخبار دریافتی خوشبختانه خدمات بیمارستان شهرستان هشترود که روزی مردم از شدت کمبودها رنج می بردند بهبود یافته و با ایجاد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خدمات قابل قبولی هم ارائه می دهد بدلیل حصار خودساخته در حوزه روابط عمومی آن، مغفول مانده و مردم از این خدمات اطلاع چندانی ندارند.

 

 

باید باور کنیم اعتماد از دست رفته مردم هشترود نسبت به خدمات حوزه سلامت با اطلاع رسانی خدمات شایسته کنونی قابل ترمیم است اما فعلا دیواری بین رسانه ها و این حوزه وجود دارد که مانعی برای انتشار این عملکرد قابل قبول است.

 

 

اما باید منتظر بمانیم و ببینیم نظر مدیران تصمیم گیر شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هشترود چیست و آیا آنها هم با ما در زمینه ناکارآمدی روابط عمومی اش هم نظر هستند و اساسا آیا تصمیمی برای تغییر در سازمانشان دارند یا خیر ؟ و پاسخ شان نسبت به دهن کجی زیرمجموعه شان به نامه رسمی فرماندار نسبت به الزام حضور همه خبرنگاران و رسانه های دارای مجوز در جلسات چیست.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.