تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر : 65163

مدیر کمیته امداد هشترود خبر داد؛

برگزاری جشن عاطفه ها در ۲ مرحله/ اجرای مرحله اول جشن عاطفه ها از ۲۳ شهریور/ ۳۲۰ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش نیازمند مساعدتهای خیّرین هستند

برگزاری جشن عاطفه ها در ۲ مرحله/ اجرای مرحله اول جشن عاطفه ها از ۲۳ شهریور/ ۳۲۰ دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش نیازمند مساعدتهای خیّرین هستند

مسلم رضائی گفت: هم اکنون تعداد۳۲۰ دانش آموز و دانشجو زیرپوشش این نهاد مقدس حمایت می شوند این دانش آموزان در آستانه باز گشایی مداراس نیازمضاعف به مساعدت دارند.

مسلم رضایی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها در ۲ مرحله برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله نخست این جشن ۲۳ شهریور ماه در شهرستان هشترود نیز اجرا می شود.

 

 

وی اظهار داشت: امسال نیز پایگاههای ثابت و سیار برای جمع آوری کمکهای مردمی اعم از نقدی وغیر نقدی در نظر گرفته شده است.

 

 

مسلم رضایی با اشاره به اینکه مرحله دوم این این طرح ۱۹ مهر ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشن با مشارکت صداوسیما ، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و مردم خیر و نوعدوست برگزار خواهد شد.

 

 

وی یاد آور شد: هم اکنون تعداد۳۲۰ دانش آموز و دانشجو زیرپوشش این نهاد مقدس حمایت می شوند این دانش آموزان در آستانه باز گشایی مداراس نیازمضاعف به مساعدت دارند.

 

 

رضائی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشن با شکوه توسعه فرهنگ انفاق، نوعدوستی، تقویت مشارکت اجتماعی وکمک به دانش آموزان نیازمند (جهت تامین ملزومات تحصیلی آنها) می باشد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.