تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 59012

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود خبر داد؛

کشف بیش از ۵۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در هشترود به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال/ شهروندان موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کشف بیش از ۵۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در هشترود به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال/ شهروندان موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

سرهنگ محمد تقی سلطانی گفت: با تلاش همکاران فرماندهی انتظامی شهرستان هشترود از یک انبار دپو مواد محترقه در این شهر بیش از ۵۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ محمد تقی سلطانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگاران، ارزش این مواد مکشوفه را۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه یک نفر هم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

 
وی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را در خصوص استفاده از این مواد خطرناک جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از این قبیل با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

 
سلطانی ادامه داد : ایجاد بی‌نظمی، فروش و قاچاق ترقه در روزهای پایانی سال مجازات سنگینی دارد.

 
فرمانده نیروی انتظامی هشترود با توصیه به شهروندان و خانواده ها در خصوص استفاده از مواد محترقه افزود : هر ساله با نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال برخی سودجویان با استفده از این مواد موجب بروز حوادث و صدمات و خسارات جبران ناپذیری برای خانواده ها و دیگر شهروندان میشوند لذا به خانواده ها و جوانان توصیه می گردد از خرید و استفاده مواد محترقه و آتش زا خودداری نمایند .

 
وی گفت:با توجه به اهمیت موضوع پلیس وظیفه خود می دانند با تهیه کنندگان و فروشندگان که باعث تهدید سلامت شهروندان و همچنین سلب آرامش آنان می شود، به شدت برخورد قانونی نماید.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.