تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۹:۳۸
کد خبر : 55732

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در واکنش به خبر پیک هشترود:

آغاز عملیات تعبیه آسانسور در کلینیک تخصصی از ۳ ما پیش است/ وقفه یک ماهه بدلیل نشت آب به چاله آسانسور

آغاز عملیات تعبیه آسانسور در کلینیک تخصصی از ۳ ما پیش است/ وقفه یک ماهه بدلیل نشت آب به چاله آسانسور

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود نسبت به خبر پیک هشترود در مورد نبود آسانسور در کلینیک تخصصی بیمارستان هشترود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بعد از انتشار گزارشی با عنوان “وقتی آسانسور در درمانگاه هشترود تعریف نشده است؛ ۲۵ پله تا ملاقات پزشک/ لااقل بیماران بدحال و سالخورده را دریابید +تصاویر ، دکتر جواد بابائی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود با ارسال جوابیه ای به تحریریه پیک هشترود نسبت به این خبر واکنش نشان داد:

 

مدیر مسئول محترم پیک هشترود
با سلام و احترام
ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام جنابعالی نسبت به انعکاس اخبار، فعالیت ها، برنامه ها و پیگیری و یادآوری مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه سلامت، در خصوص مطلبی که توسط جنابعالی در وب سایت وزین پیک هشترود در مورد آسانسور کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) هشترود در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۵ منتشر شده بود، به استحضار می رساند که مسئولین شبکه بهداشت و درمان هشترود از نزدیک در جریان مشکلات مراجعین درمانگاه هست و برای سهولت در رفت و آمد آنها از حدود سه ماه پیش اقدامات مربوطه را آغاز کرده است.

 

در این راستا بسیاری از اقدامات مربوط به راه اندازی آسانسور از جمله خاک برداری و بتون ریزی محل نصب، خرید آهن آلات و آهن کشی، خرید و تعبیه ریل، خرید کابین و درب آسانسور و آماده سازی کابین صورت گرفته است. ولی به دلیل نشت و ورود آب به داخل چاله آسانسور وقفه ای در ادامه کار پیش آمد که بیش از یک ماه طول کشید تا منشاء آن شناسایی شده و رفع گردد. لذا با رفع این مشکل و با پیگری هایی که بطور روزانه انجام می شود، انشاله به زودی آسانسور کلینیک تخصصی مذکور راه اندازی خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.