تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 44290

پیام تبریک مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود بمناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران تجسّم دلسوزی و وظیفه اند/ امروز قصیده توسعه هشترود را جز با قافیه رسانه نی توان سرود

خبرنگاران تجسّم دلسوزی و وظیفه اند/ امروز قصیده توسعه هشترود را جز با قافیه رسانه نی توان سرود

مهدی اسماعیل نژاد مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است. امروز قصیده توسعه شهرستان هشترود را نمی توان جز با قافیه رسانه به منصه ظهور رسانید. از این منظر است که هیچ واژه و کلامی یارای قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه فعال و با افتخار رسانه ای هشترود را ندارد.
و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار را به همه فعالان خبری و رسانه ای شهرستان هشترود تبریک و شادباش گفته و آرزومندم در سایه قلم های روشنگر، آگاه، هشداردهنده و دلسوز، آینده ای روشن و پرامید در انتظار جامعه هشترودی باشد.
مهدی اسماعیل نژاد مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود
پایان پیام/م.ا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی جوادی یکشنبه , 17 مرداد 1395 - 10:47

با سلام ،روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی بخصوص جناب آقای اسماعیل نِِژاد تبریک عرض می نمایم و آرزوی توفیق روز افزون دارم .

علي خيري یکشنبه , 17 مرداد 1395 - 13:10

– قلم وسیله ی زدودن جهل بشر و ابزار تعلیم اوست: (… وَرَبـُّکَ الأکْرَمُ/ الـَّذِی عَلَّمَ بـِالْقَلَم).

– همان خدایی که به وسیله«قلم» انسان ها را تعلیم داد و به او، آن چه نمی دانست آموخت: (عَلَّمَ الإنسَانَ مَالَمْ یعْلَمْ).

– از عبارت: (الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ) می توان دریافت که خداوند، نوشتن را به انسان آموخت و توانایی این کار بزرگ را که مبدأ تاریخ بشر، و سرچشمه علوم و فنون تمدن هاست، در او ایجاد کرد؛ از این رو نقش قلم در«تعلیم کتابت» و«آموزش علوم» آشکار می گردد. وخبرنگار زبان گویای مردم است به این معنا که باید پی جویی مسائل و مشکلات مردم باشد و راه حل ها را از مسوولان ذیربط مطالبه کند. زبان خبرنگار زبان پرسشگری است و این پرسشگری را باید از موضع حق جویی و دستیابی به حقیقت انجام دهد. خبرنگار حق ندارد در برابر حقیقت زبان به کام گیرد .

احد مقصودی ازهمکاران فرهنگی یکشنبه , 17 مرداد 1395 - 14:11

نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست،خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. روز خبرنگاربر شما دوست عزیز وتلاشگر مبارک.

KLJIO سه شنبه , 19 مرداد 1395 - 22:59

FH لطفا عملکرد ضعیف شبکه بهداشت و درمان در اطلاع رسانی استخدام نیروهای خدماتی که تا پایان این هفته جمعه۲۲ مرداد فرصت ثبت نام باقی ماند را انعکاس دهید
هیچ بنر، پارچه نوشته یا آگهی در سطح شهر قره آغاجیا هشترود دیده نمی شود.
یک نفر به فکر مردم بیچاره باشد بخدا گناه داریم