تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر : 90750

دستگیری عامل قتل جوان ۱۹ ساله در هشترود/ شهروندان برای احقاق حقوق خود بجای خشونت به مراجع قضایی مراجعه کنند

دستگیری عامل قتل جوان ۱۹ ساله در هشترود/ شهروندان برای احقاق حقوق خود بجای خشونت به مراجع قضایی مراجعه کنند

عامل قتل جوان ۱۹ ساله در هشترود دستگیر شد.

به گزارش پیک هشترود، سرهنگ کلام الله ابراهیمی فرمانده انتظامی هشترود در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در شهر هشترود، بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی و  کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان هشترود افزود: در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد جوانی 19 ساله در اثر ضربه چاقو به دلیل شدت جراحات فوت کرده و با اشاره به کشف آلات قتاله (یک قبضه چاقو و یک دستگاه شوکر برقی) استفاده شده در قتل از متهم، متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مزاحمت در فضای مجازی و کلیشه ای کردن و ادامه دادن باعث بروز حادثه و قتل شده است گفت: با حضور به موقع ماموران آگاهی، قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و به بزه انتتسابی خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود در پایان، با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه  افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد./ نگین شرق ایران

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.