تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 89762

امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه:

لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بدلیل تقارن آن با ایام عید نوروز/ رژیم صهیونیستی و امریکا از توافق ایران و عربستان متضرر شده است/ بازاریان هوای هموطنان را در خریدهای نوروزی داشته باشند

لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بدلیل تقارن آن با ایام عید نوروز/ رژیم صهیونیستی و امریکا از توافق ایران و عربستان متضرر شده است/ بازاریان هوای هموطنان را در خریدهای نوروزی داشته باشند

حجت الاسلام جعفریان گفت: بهار امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده لذا رعایت حرمت این ماه برای همه مسلمانان واجب است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی گفت: فصل بهار نشانه قدرت لایزال الهی آیا و مصداق بارز آیه شریفه یخرج الحی من المیت می باشد.

 

وی افزود: فصل بهار نشانه تحول از نقص به کمال بوده و بهتر است علاوه بر خانه تکانی در منازل به خانه تکانی دل نیز بپردازیم.

 

خطیب جمعه هشترود تاکید کرد: بهار امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده لذا رعایت حرمت این ماه برای همه مسلمانان واجب است.

 

جعفریان با اشاره به توافق دولت ایران و عربستان نیز تصریح کرد: در این توافق هر ۳ کشور ایران، عربستان و چین دارای منافعی هستند و هرچند دارای فواید زیادی است اما نباید از این توافق زیاد ذوق زده شد چراکه باید منتظر ماند و دید که دولت سعودی چقدر به تعهدات خود پایبند خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا از این توافق متضرر شدند چراکه دولت‌های عربی فهمیده اند که این دولت‌ها قابل اتکا نبوده و در حال فروپاشی می باشند.

 

امام جمعه هشترود یادآور شد: روز به روز جبهه مقاومت در حال افزایش قدرت است اما انتقام سخت ترور شهید سلیمانی بقول رهبری زمانی خواهد بود که آمریکایی‌ها از منطقه اخراج شوند.

 

وی با تقدیر از تلاشهای دولت در کنترل قیمت‌ها در بازار ارز و سایر کالاها نیز اظهار داشت: از بازاریان نیز تقاضا داریم تا در این روزها هوای هموطنان را در خریدهای نوروزی داشته باشند تا هیچکس شرمنده خانواده اش نشود.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/ م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.