تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
کد خبر : 89708

فرماندار هشترود:

ارزش گذاری به هنر و هنرمند وظیفه و تکلیف است

ارزش گذاری به هنر و هنرمند وظیفه و تکلیف است

فرماندار شهرستان هشترود، گفت: ارزش گذاری به هنر و هنرمند یک وظیفه و تکلیف است و باید بیش از پیش به این قشر عظیم که سرمایه‌های منطقه هستند توجه شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ علیرضا توری، صبح امروز، در آئین رونمایی از کتب سه نفر از نویسندگان هشترودی که در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات هنرمندان باید حل و فصل شود تا این قشر با خاطری آسوده به خلق آثار مختلف هنری بپردازند و برای منطقه افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: تمامی هنرمندان مورد حمایت فرمانداری هستند و ادارات متولی فرهنگ و هنر موظف هستند به خواسته‌های به حق هنرمندان جواب مثبت دهند.

هنرمند هشترودی نیز در این مراسم اظهار کرد: بزرگ ترین آرزوی من، رسیدن هنرمندان هشترودی به درجات بالای علمی و هنری است و من با تمامی توان با کشیدن بیش از ۱۰۰ تابلو نقاشی و چندین جلد کتاب توانسته‌ام دین خود را به هنر هشترود ادا کنم.

سید محمد بطحائی اضافه کرد: من حاضرم تمامی نقاشی‌ها، تابلوهاو کتاب‌هایم را به موزه هنر هشترود تقدیم کنم تا مورد استفاده عموم قرار گیرد اما متاسفانه بعد از گذشت چندین سال و مطالبات فراوان هنوز هیچ موزه‌ای در هشترود ایجاد نشده است.

 

گزارش از محمد محرومی

 

انتهای پیام /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.