تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 89624

انتقاد فرماندار هشترود از وضعیت نامناسب زیرگذرهای آزادراه تبریز ـ زنجان

انتقاد فرماندار هشترود از وضعیت نامناسب زیرگذرهای آزادراه تبریز ـ زنجان

فرماندار هشترود از وضعیت نامناسب زیرگذر‌های آزاد راه پیامبر اعظم(ص) در محدوده این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، علیرضا توری صبح امروز در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و شورای ترافیک افزود: این زیر گذر‌ها وضعیت مناسبی از لحاظ روشنایی، آسفالت و رمپ و روپ ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به حادثه خیز بودن آزادراه پیامبر اعظم(ص) عابرگذر برای اهالی روستا‌های هشترود وجود ندارد و ایجاد رمپ و روپ استاندارد برای روستا‌های حاشیه آزاد راه ضروری است.

فرماندار هشترود با بیان اینکه بیش از ۸۰ کیلومتر آزادراه تبریز ـ زنجان از شهرستان هشترود می‌گذرد گفت: حدفاصل میانه تا بستان آباد در تاریکی مطلق قرار دارد که باید روشنایی به ویژه در گردنه نصیرآباد و پارکینگ‌ها ایجاد شود.

توری افزود: هرگونه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در شانه‌های جاده هشترودـ مراغه و هشترودـ قره چمن ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی از ممنوعیت خروج تاکسی‌های برون شهری به خارج از شهر خبر داد و گفت: متاسفانه علت معضل ترافیکی شهر هشترود نبود پارکینگ و وجود وانتی‌های میوه فروش در خیابانها است.

فرماندار هشترود اعلام کرد: هرگونه تردد تریلی و اتوبوس در ایام نوروز از ساعت ۹ شب تا ۷ صبح در جاده ترانزیتی هشترود ـ مراغه ممنوع است.

 

گزارش از دین محمدی

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.