تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
کد خبر : 88691

یادداشت میهمان/ در سوگ سردار

یادداشت میهمان/ در سوگ سردار

یک سال دیگر گذشت؛‌از آن شب زمستانی و سرد و جانسوز که خفاش سیاه بالی از لانه‌‌ منطقه ای شیطان به پرواز درآمد واز پشت ابرهای تیره کینه توزی های دیرینه با شلیک نحس خود ، افتخار تمام ژنرالهای عالم را به خاک و خون کشید .

به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ محمدرضا قهرمانپور در یادداشتی نوشت:

 

✅ یک سال دیگر گذشت
از آن شب زمستانی و سرد و جانسوز که خفاش سیاه بالی از لانه‌‌ منطقه ای شیطان به پرواز درآمد واز پشت ابرهای تیره کینه توزی های دیرینه با شلیک نحس خود ، افتخار تمام ژنرالهای عالم را به خاک و خون کشید . و سفیانی مرام های بی صفت عاجز از جنگ رو در رو ( قلزم ) دیگری را در مطار بغداد برای مالک اشتر علی رقم زدند .
و شد آنچه که نباید می شد و نماند جز انگشتری بر انگشت دست بی پیکر سرداری که وجودش باعث فخر و مباهات و دلگرمی تمام آزادگان و ستم دیدگان و نامش کابوس‌ حکومتهای خودکامه ستمگر بود .
¤ وآن تنها یک موشک نبود بلکه خوشه ای بمبی بود که
ترکشهای بیشمارش قلب میلیونها عاشق را از هر مرام ومسلک و دین و‌مذهب در پهنه ی جغرافیایی به وسعت تمام دنیا جریحه دار کرد .
دو سال سخت به سختی سوزوسرمای دی ماه به انتظار التیام دلهای مجروح به امید انتقام گذشت ،
✅ به یقین در این مدت آتش انتقام در دل سرداران هم سنگر و همرزمان مرید و دوستداران عاشق همیشه ایام شعله ور مانده و این آتش به این آسانی خاموش نخواهد شد مگر به انتقام سخت ، از عاملان و عامران این جنایت فراموش نشدنی .
¤ مختاران‌ منتقم با کیاست و درایت و کار آزموده و‌کار بلد تحت زعامت‌ فرمانده کل قوا آتش خشم خود را فرو خورده ، و به تاسی از مولایشان، خار در چشم و استخوان در‌گلو روزها و شبهای سختی را به صبوری نشستند، تا امت را از فتنه و کید شیطان بزرگ و نوچه های کوچکش رهانیده و به وقت مقتضی انتقام خون به ناحق ریخته شده سردار را با صلابت تمام از قاتلان خونخوار بستانند .
✅ دور نیست آنروز که به پاداش این صبوریهای زینبی پوزه یزیدیان و متجاوزان فتنه گر به خاک مذلت مالیده شود .
¤ به باورم ،
✅ پرچم مبارزه سردار هرگز بر زمین نمانده‌ و نخواهد ماند و هستند دلیر مردانی از جنس سبز قبایان هم مسلک که این پرچم را به درایت و توانمندی بیشتری به اهتزاز در آورند . اما چه کنم که باور دارم که بعید‌ است که مادر روزگار بار دیگر نظرکرده خدایی را به صلابت و ابهت و شجاعت متانت سردار سلیمانی در دامن خود بپروراند .
که هم درمیدان سیاست دیپلمات‌ تر ازتمام دیپلماتهای دنیا و در جبهه های جنگ شجاع تر از شجاعان عالم قدم به عرصه وجود بگذارد .
✅ به بلندای تاریخ بیاد خواهی ماند، سردار بزرگوار آنگاه که سرنوشت قومی از همسایگانمان بیادمان باشد ، که روزگار فراموش نشدنی و خیلی سخت و سیاهی را در دوره کوتاه سیطره خلافت خود خوانده و ( فرا خوانده ) داعش تجربه کردند .
✅ بیاد خواهی ماند آنگاه که ابرهای شک و تردید و عناد از سپهر افکار سیاست بازان دور شده و این حقیقت تلخ عیان شود که اگر نبودی و نبودند از جان گذشتگان دلیر ، اگر روزی هم سودای مبارزه با عمال خلیفه متجاوز را هم داشتیم این رویا رویی نه در سر حداد خودمان بلکه در درون خانه ها و شهرهایمان رقم می خورد .
✅ بیاد خواهی ماند سردار ، آنگاه که هر متجاوزی سودای خلافت اموی وسیطره قادسیه ای را در سر داشته باشد ، با یاد آوری نام بلند آوازه شما و ‌دیگرسرداران میهن‌، این سودای نحس را از ذهن سیاه خود به در خواهند کرد .
✅ بیاد خواهی ماند سردار آنگاه که در کنار ناراحتی و و پیچ وخم مشکلات معیشتی ناشی از سوء مدیریت بی تدبیرهای خود شیفته ، قدر عافیت و امنیت امروز کشور را مرهون و مدیون جانفشانی و درایت شماها دانسته ،
ودر کنار تمام آه و افسوس و حسرتها در برابر مشییت خدای عالمیان گردن نهاده و روزهای بهاری را بر امت داغدار آرزو کنیم .
و اما در آن روزهای حزن و اندوه هرگز
دیده گریان مرادت و
میلیونها چشم اشکبار در چهره دوست دارانت و
آن نگاه‌ مغرورانه شیطان‌ سرخ مو و لبخند مزورانه‌ آن‌ آدم خنده رو را
از یاد نخواهم برد .

[باورم نیست نگاه تو واین‌خاموشی]
[بازبرگردش چشم‌تو گمانی است مرا]

🔹با احترام محمدرضا قهرمان پور

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.