تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 82661

رئیس اداره بیمه سلامت هشترود:

بیمه سلامت به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی با محتوای صدور کارت هوشمند سلامت ندارد

بیمه سلامت به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی با محتوای صدور کارت هوشمند سلامت ندارد

احمد شیرجنگ گفت: هرگونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان با ادعای ارائه یا فروش دفترچه، کارت هوشمند بیمه سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت، سوء استفاده از نام سازمان بیمه سلامت بوده و این تماس‌ها به هیچ عنوان از طرف این سازمان نیست.

دکتر احمد شیرجنگ رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود درباره کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به وسیله تماس تلفنی گفت: سودجویان با روش‌های مختلفی تلاش می‌کنند که شهروندان را برای فروش بیمه‌های تکمیلی قانع کنند. این افراد از عباراتی مانند «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» برای این منظور سوء استفاده می‌کنند.

 

 

وی افزود: سازمان بیمه سلامت ایران هیچ گونه تماس تلفنی با شهروندان یا بیمه شدگان برقرار نمی‌کند و اصولا چیزی به نام «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» مربوط به این سازمان وجود ندارد و این تماس‌ها با هدف کلاه برداری از شهروندان از طرف برخی افراد سود جو برقرار می‌شود.

 

 

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان هشترود اظهار کرد: این کلاهبرداران در تماس‌های تلفنی خود با شهروندان، اطلاعات اولیه‌ای از شهروندان ارائه کرده و سپس با روش‌های روان شناسی اطلاعات دیگری کسب می‌کنند و با تجمیع این اطلاعات، فرد را در وضعیتی قرار می‌دهند که فکر کند اگر هزینه مورد ادعا را پرداخت نکند، بیمه او قطع یا امکان بیمه شدن از وی سلب می‌شود.

 

 

وی بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی نداشته و هرگونه تماس تلفنی با محتوای صدور «کارت هوشمند سلامت» یا «کارت بیمه سلامت» یا عناوین مشابه آن، مورد تایید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.

 

 

شیرجنگ تاکید کرد: شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران هرگونه سوال در مورد بیمه سلامت را می‌توانند از طریق تلفن اداره هشترود  به شماره ۵۲۶۲۴۱۰۱ و یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ با کارشناسان سازمان در میان گذاشته و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رحمتی وند سه شنبه , 22 تیر 1400 - 10:39

باسلام و وقت بخیر مطلب عالیست از آقای شیر جنگ ممنونیم