تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 46791

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی :

هر سرهنگی نمی تواند مدیریت استان را بر عهده بگیرید/ بهبود نسبی اوضاع اقتصادی کشور پس از اجرایی شدن برجام / در دولت یازدهم بی پولی مانع کار و خدمات به مردم نیست

هر سرهنگی نمی تواند مدیریت استان را بر عهده بگیرید/ بهبود نسبی اوضاع اقتصادی کشور پس از اجرایی شدن برجام / در دولت یازدهم بی پولی مانع کار و خدمات به مردم نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سوء مدیریت دولت گذشته گفته است هر سرهنگی نمی تواند مدیریت استان را برعهده بگیرد ، خدمت به مردم با اتوبوس سوار شدن و انجام برخی حرکات عوام فریبانه محقق نمی شود.

به گزارش پیک هشترود، سعید شبستر خیابانی درجمع فعالان سیاسی، نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی شهرستان هشترود تصریح کرد : با وجود دستاوردهای بزرگ دولت درحوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، برخی دلواپسان همچنان برطبل تفرقه می کوبند و کمر همت بسته‌اند تا به هر نحو ممکن  مردم را به جان  هم بیندازند و به  زغم خود آنان را نسبت به دولت دلسرد کنند.

وی افزود : این ها کسانی هستند که بر خلاف انتظار و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تقویت همدلی و همراهی دولت با مردم حرکت کرده و خواسته‌ های استکبار جهانی و اسراییل مبنی بر ایجاد اختلاف داخلی در ایران را  دنبال می کنند.

شبستری با اشاره به وجود بیش از سی هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام  استان در دولت گذشته ابراز کرد:  دولت تدبیر و امید به  رغم وجود مشکلات و تنگناهای مالی اجازه نداد که بی پولی مانع کار و خدمات به مردم شود.

وی در شهرستان هشترود  چندین پروژه عمرانی در حوزه شهری و روستایی همچون خانه محروم روستایی، آسفالت ریزی معابر داخلی روستای ذوالبین به طول یک و نیم کیلومتر، آسفالت ریزی و جدول گذاری روستای قزللو، آسفالت ریزی داخل روستای دامناب، آسفالت گذاری و جدول گذاری روستای آغچه رود را افتتاح و با خانواده یکی از شهدای هشترود، دیدار کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری از طرح های خدماتی و عمرانی شهرستان هوراند هم گفت : تمامی دولت ها، منشا خدماتی برای مردم در حد و وسع خود بودند ولی دولت تدبیر و امید از بدو قبول مسوولیت، خدمت به مردم بخصوص خدمت به مردم مناطق محروم را سرلوحه اهداف خود قرار داده و در این راستا نیز خدمات بسیار ارزنده ای ارائه کرده است.

وی افزود:  دولت تدبیر و امید فارغ از مسائل سیاسی و جناحی، برای خدمت به مردم تلاش کرده و در راستای عزت و اقتدار ایران اسلامی گام برمیداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با قدرت های جهانی و اجرایی شدن برجام در ماه های اخیر عنوان کرد: مقام معظم رهبری در جریان مستقیم مذاکرات بودند و بارها در سخنرانی ها و بیاناتشان از تیم مذاکره کننده هسته ای به عنوان افرادی صادق، متعهد و دلسوز به کشور یاد کردند.

شبستری از برجام به عنوان یک بده بستان بین المللی نام برد و ادامه داد: باید از برخی چیزها چشم می پوشیدیم تا به برخی موارد ارزشمندتر دست می یافتیم که برجام، این مهم را محقق نمود.

به گفته وی بعد از اجرایی شدن برجام، تمامی کشورهای دنیا، حق غنی سازی هسته ای جمهوری اسلامی را به رسمیت شناخته و تمام قطعنامه های شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی که نتایجی جز جنگ و یا تهدید موجودیت نظام را در پی نداشتند لغو شدند.

وی با بیان اینکه عده ای انتظار دارند مشکلات کشور در همان بدو اجرایی شدن برجام رفع شود اظهار کرد: مشکلات کشور یک شبه، یک ماهه و یکساله حل نمی شود. همان دولتی که تلاش می کند تورم ۴۵ درصدی سال ۹۲ را در سال ۹۵، تک رقمی کند همان دولت نیز سایر مشکلات کشور را نیز رفع می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بهبود نسبی اوضاع اقتصادی کشور پس از اجرایی شدن برجام گفت: میزان فروش نفت و فرآورده های نفتی جمهوری اسلامی ایران قبل از اجرایی شدن برجام در حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود ولی این رقم پس از اجرایی شدن سند برجام به بیش از دو میلیون بشکه نفت رسیده است.

شبستری با بیان اینکه برخی دولت ها با اقدامات نسنجیده خود در سال های گذشته، ایران هراسی کرده اند گفت: در دولت تدبیر و امید، ایران اسلامی بار دیگر به اقتدار و عزت تمام و کمال خود دست یافته و حقانیت خود را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

وی با انتقاد شدید از کسانی که برجام را به منزله دوستی بین ایران و آمریکا می دانند افزود: خوی و خصلت ظالمانه و خاصمانه استکبار جهانی از بین نرفته است و در هر برهه ای از زمان، نقطه ضعفی از ایران اسلامی پیدا کنند بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی متاسفانه در دولت  گذشته، به رغم قیمت مناسب نفت و درآمد های میلیاردی ، آن چنان که باید و شاید کار خاصی انجام نشد و به عنوان مثال در اسفند ماه یکی از سال های فعالیت دولت قبل، برای استانداری آذربایجان شرقی بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی تخصیص یافت ولی آثاری آن هرگز دیده نشد.

وی ادامه داد :  با وجود اینکه در دولت تدبیر و امید از این تخصیص ها خبری نیست  اما حجم تلاش ها وخدمات بیش از گذشته است .

وی با اشاره به سخنان امسال مقام معظم رهبری(مدظله) در مرقد امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه برخی گروه های سیاسی به جای گوش فرا دادن به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش وحدت در جامعه و تقویت ارتباط دولت و ملت، به هر بهانه ممکن سعی در تضعیف دولت تدبیر و امید و کوچک و بی اهمیت جلوه دادن خدمات ارزشمند این دولت هستند که اقدام نسنجیده این افراد، مصداق بارز بر طبل اختلاف و تفرقه کوبیدن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت تدبیر و امید، میزان تحت پوشش گازی خود در روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به بیش از ۹۵ درصد رسانده است که تا پایان سالجاری به ۱۰۰ درصد می رسد.

به گفته وی، در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید، فقط در استان آذربایجان شرقی، بیش از شش هزار پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد تومان در استان اجرایی شده که بخش اعظم آن مربوط به فعالیت بخش خصوصی است.

 

منبع: وقت نیوز

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.