تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۰
کد خبر : 9544

افتتاح ششصد و شصت و یکمین واحد مسکونی روستایی در هشترود

افتتاح ششصد و شصت و یکمین واحد مسکونی روستایی در هشترود

بمناسبت سی وهفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران ششصد و شصت و یکمین واحد مسکونی احداثی از محل وامهای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در روستای قره بلاغ از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود افتتاح شد.

به گزارش پیک هشترود، بمناسبت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران افتتاح نمادین ششصد و شصت و یکمین واحد مسکونی احداثی از محل وامهای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در روستای قره بلاغ از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود با حضور فرماندار، بخشدار و تعدادی از روسای ادارت و اهالی این روستا برگزار شد.

بهمن مهرانی فر مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای سالجاری ۶۶۱ واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیاردو ۶۲۵ میلیون ریال احداث گردیده که بصورت نمادین شاهد افتتاح یک واحد احداثی در ۲ طبقه و هر طبقه با زیربنای ۱۱۰ متر مربع می باشیم که مبلغ ۱میلیارد ریال برای احداث ساختمان مذکور توسط متقاضیان محترم هزینه گردیده است.

مهرانی فر افزود: تا این لحظه در کل روستاهای شهرستان ۴۱۰۵ واحد احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته که از تعداد مذکور ۱۱واحد در روستای ۴۳ خانواری قره بلاغ می باشد که امید است تمامی واحدهای باقی مانده نیز سریعا نسبت به مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدام نمایند تا در صورت بروز حوادث طبیعی مانند زلزله شاهد تلفات جانی و مالی نباشیم.

حسن مستفید فرماندار این شهرستان نیز ضمن قدردانی از فعالیتهای بنیاد مسکن که یکی از نهادها ویادگارهای حضرت امام (ره) می باشد خواستار مقاوم سازی تمامی واحدها در روستاها شد واعلام نمود فرصتی بسیار مناسب ایجاد گردیده تاروستاییان خود رادرمقابل حوادث ایمن نمایند.

پایان پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.