تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷
کد خبر : 9194

پرونده رو شده از زن نتانیاهو + عکس

پرونده رو شده از زن نتانیاهو + عکس

بنیامین نتانیاهو از رسانه های اسرائیلی خواست از انتشار حواشی زندگی خانوادگی اش دست بردارند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فرهنگ نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پرحاشیه رژیم صهیونیستی این بار و از طریق اظهاراتی متفاوت خبرساز شده است.

نتانیاهو در صفحه فیس بوکش به انتشار برخی اخبار در زمینه ارائه مدارک قضایی به دادگاه جهت رسیدگی به شکایات مطرح شده از ساره نتانیاهو همسرش واکنش نشان داده و صراحتا از رسانه ها خواسته است که دست از سر خانواده اش بردارند.

به گزارش هاآرتص، نخست وزیر اسرائیل همچون رویه های پیشین رسانه های این رژیم را به انتشار اخباری بر علیه وی آن هم در آستانه انتخابات پیش رو متهم نموده است.

بنابر اخبار منتشر شده، شماری از کارکنان پیشین دفتر نخست وزیری اسرائیل از همسر نتانیاهو بدلیل بدرفتاری با آنها در زمان خدمت در این دفتر شکایت کرده اند. پیشتر نتانیاهو از دادگاه خواسته بود که روند قضایی رسیدگی به مدارک ارسال شده از سوی شاکیان را به پس از انتخابات آتی موکول نماید. انتشار شکایت های فوق بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های سرزمین های اشغالی داشته است.

بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه در صفحه فیسبوک خود نوشت من در این جا به صریح ترین شکل ممکن تاکید می کنم آنهایی که می خواهند به درستی سیاست های من را مورد انتقاد قرار دهند، حق این کار را دارند اما بهتر است که خانواده من را راحت بگذارند.

بر اساس گزارش هاآرتص مدارکی اخیرا در رسانه های اسرائیل منتشر شده که حکایت از سواستفاده نخست وزیر از جایگاهش جهت تامین منافع شخصی اش دارد. بر اساس گزارش های فوق، شخص نخست وزیر کابینه و وزرا را جهت اعمال نفوذ در مطبوعات تحت فشار گذاشته که خبرهای منفی بر علیه وی منتشر ننمایند.

انتخابات پارلمانی در اسرائیل در کمتر از یک ماه آینده برگزار خواهد شد. حزب لیکود به رهبری نتانیاهو رقابت سختی را با سایر احزاب جهت کسب کرسی های بیشتر در پیش دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.