تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 9150

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

۲۹ بهمن، روز سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است

۲۹ بهمن، روز سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ۲۹ بهمن، روز سرنوشت ساز در انقلاب اسلامی و روز ماندگار در تاریخ کشور است و باید یاد و خاطره شهدای این روز گرامی داشته شود.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایسنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری، در دیدار اعضای کمیته برگزاری همایش ۲۹ بهمن در تبریز با وی، اظهار کرد: تبریز در مقاطع مختلف از اسلام و ارزش‌های دینی حفظ و حراست کرده و برگزاری دو همایش بزرگداشت قیام ۲۹ بهمن تبریز و نقش آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی ارزشمند است.

وی گفت: این همایش‌ها فرصتی است تا مردم ایران و جهان با ارزش‌های دینی اسلام و انقلاب اسلامی بیشتر آگاه شوند.

آیتالله مجتهدشبستری، ضمن تاکید بر برگزاری چنین همایش‌هایی در جهت تبیین آن برای نسل جدید، قیام ۲۹ بهمن را برگی زرین در تاریخ انقلاب تلقی نموده و آن را مایه مباهات و افتخار آذربایجان دانستند.

امام جمعه تبریز، با اشاره به اهمیت این قیام، در برگزاری این همایشٰ، نوآوری و داشتن رویکرد علمی و ابتکاری را مهم ارزیابی کرددند.

رئیس سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی نیز در ادامه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در اهمیت و لزوم برگزاری این همایش گزارشی از روند اجرایی آن را ارائه نمودند.

مسلم اورنگی افزود: دومین همایش گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز با محوریت تبریز شهرکهن و شهر سرنوشت ساز در پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۷ بهمن‌ماه جاری در تالار مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش توسط سازمان بسیج اساتید و با مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج کارمندی شهرداری کلانشهر تبریز و جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.