تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 9039

اجرای بیش از ۵۰ برنامه مختلف در شهر نظرکهریزی هشترود بمناسبت دهه فجر

اجرای بیش از ۵۰ برنامه مختلف در شهر نظرکهریزی هشترود بمناسبت دهه فجر

بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در طول دهه فجر در بخش نظر کهریزی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود از بخش نظرکهریزی، ناصر نادری بخشدار نظر کهریزی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر این بخش گفت: مخالفان اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) به بهانه آزادی به خود اجازه می دهند به ساحت آن بزرگوار بی حرمتی کنند که مسلمانان نباید درمقابل این گونه اقدامات سخیف سکوت کنند و باید نسبت به آن واکنش نشان دهند. وما آن را محکوم می کنیم.

وی با اشاره  به برنامه های دهه فجر در بخش نظر کهریزی اظهار کرد: بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی هنری ورزشی اجتماعی در طول دهه فجر در بخش نظر کهریزی اجرا خواهد شد.

نادری با یادآوری اهمیت دهه فجر افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله ، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. تأثیر سریع انقلاب اسلامی در منطقه و بر آشفتن شعله خشم مردم مسلمان و غیرمسلمان در بسیاری از کشورهای تحت سلطه استعمار، گواه روشنی بر این مدعاست .

بخشدار بخش نظرکهریزی تاکید کرد: اجرای برنامه های پر محتوا و شایسته نظام اسلامی در دستور کار کمیته های ستاد دهه فجر قرار دارد و بی تردید کیفیت برنامه ها بر کمیت آنها باید ارجحیت داشته باشد.

نادری خلاقیت و ابتکار در اجرای آیین های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از اهداف مهم تشکیل کمیته های ستاد عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف باید از نظر مردم و برنامه های مورد توجه و علاقه اقشار مختلف جامعه بهره برداری شود.

بخشدار نظر کهریزی اجرای ویزه برنامه های گرامیداشت و نشست روشنگری (طر ح دجال واره)در تمام روستاها توسط پایگاههای بسیج حوزه ظفر نظر کهریزی را از اهم برنامه های قابل اجرایی در ایام دهه فجر خواند و گفت: جشن انقلاب و نشست روستاییان با مسئولین و پرسش و پاسخ در ۱۴ بهمن در شهر نظرکهریزی برگزار خواهد شد. وی از عموم مردم خواست که در این مراسم حضور چشمگیری داشته باشند .

وی برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با مشارکت بنیاد مسکن هشترود تحت عنوان (فرق ساختمان اصولی و غیر اصولی چیست) را از برنامه جانبی این برنامه ها عنوان کرد و افزود: علاقمندان می توانند آثار خودرا به اداره بنیادمسکن هشترود و بخشداری نظر کهریزی ارسال نمایند و به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی از طرف بنیاد مسکن اهدا خواهد شد.

در این جلسه سرگرد پاسدار جلال عباسزاده به عنوان مسئول ستاد دهه فجر انتخاب شد.

ویزیت رایگان بیماران در روزهای ۱۲و۲۲ بهمن در درمانگاه نظر کهریزی و نیز تخفیف ۵۰ درصدی عوارض پروانه ساختمانی در سطح شهر توسط شهر داری در طول ده فجر از دیگر برنامه های شهر نظر کهریزی می باشد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.