تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 88757

شهردار هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تلاش نیروهای عملیاتی و دستگاههای نمک پاش و برفروب در سطح شهر از نخستین ساعات بارش برف/ اهالی در برفروبی کوچه ها و پیاده روها کمک حال نیروهای شهرداری باشند

تلاش نیروهای عملیاتی و دستگاههای نمک پاش و برفروب در سطح شهر از نخستین ساعات بارش برف/ اهالی در برفروبی کوچه ها و پیاده روها کمک حال نیروهای شهرداری باشند

مهدی پورصادق گفت: از اهالی ساکن در کوچه ها و واحدهای صنفی نیز انتظار داریم در برفروبی کوچه ها و پیاده روها کمک حال نیروهای شهرداری هشترود باشند.

مهدی پورصادق شهردار هشترود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود گفت: از نخستین ساعات بارش برف روز چهارشنبه ۱۴ دی کلیه نیروهای عملیاتی شامل ۱۵ نفر و همچنین تجهیزات شهرداری هشترود شامل دستگاههای نمک پاش سنگین و سبک جهت نمک پاشی در کوچه ها و معابر اصلی سطح شهر و همچنین یک دستگاه گریدر جهت برفروبی در حال فعالیت هستند.

 

وی افزود: حداقل از روز گذشته تا به امروز بیش از ۵۰ تُن نمک در سطح معابر عمومی پخش شده اما بجهت کاهش مضرات نمک پاشی زیاد در سطح معابر از عموم همشهریان تقاضا داریم تا در صورت نداشتن کار ضروری با خودرو رد سطح خیابانهای شهر حاضر نشوند تا نیروهای ما بتوانند برفروبی کنند.

 

پورصادق تاکید کرد: از اهالی ساکن در کوچه ها و واحدهای صنفی نیز انتظار داریم در برفروبی کوچه ها و پیاده روها کمک حال نیروهای شهرداری هشترود باشند.

 

شهردار هشترود همچنین از شهروندان خواست تا برف حیاط یا پشت بام خود را نیز در خیابان و کوچه نریزند تا دچار مشکل یخ زدگی معابر نیز نشویم.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.