تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
کد خبر : 88724

رئیس جمعیت هلال احمر هشترود تاکید کرد؛

بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمرشهرستان هشترود در انتظار خیرین و نیکوکاران

بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمرشهرستان هشترود در انتظار خیرین و نیکوکاران

بهزاد اصلانی از مردم، خیرین و نیکوکاران خواست تجهیزات پزشکی اضافه بر مصرف خود را جهت استفاده هموطنان نیازمند به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر هشترود اهدا نمایند.

بهزاد اصلانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هزینه بالای خرید تجهیزات پزشکی برای بیماران نیازمند، جمعیت هلال احمر اقدام به راه اندازی بانکی بنام بانک امانات تجهیزات پزشکی نموده است که در این بانک ، تجهیزات و وسایل اهدایی مردم و خیرین عزیز بصورت رایگان با تودیع وثیقه برای رفع نیاز مقطعی در اختیار بیماران نیازمند قرار می گیرد .

 

وی به اقلام مورد نیاز بانک امانات تجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت : این اقلام عبارتند از: ویلچر، عصا، واکر، تخت بیمار، تشک مواج، ساکشن، دستگاه اکسیژن‌ساز، کپسول اکسیژن، پالس اکسیمتر، کمربند و کلاه طبی،مانومتر اکسیژن و …می باشد .

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هشترود ضمن تقدیر و تشکر از کلیه داوطلبان و خیرین، اظهار داشت: «بانک امانات تجهیزات پزشکی، به منظور کمک به بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است. از همه همشهریان و خیرین تقاضا می‌کنیم در این امر خیر و خداپسندانه با هلال احمر همکاری نمایند.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.