تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
کد خبر : 88612

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان هشترود خبر داد؛

پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی از سوی ۴ بانک عامل در هشترود در ۹ ماهه ابتدائی سالجاری

پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی از سوی ۴ بانک عامل در هشترود در ۹ ماهه ابتدائی سالجاری

مالک لطفی زاده گفت: ۴ بانک عامل در سطح شهرستان که برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند، تا کنون توانسته اند مبلغ ۲ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ مالک لطفی زاده رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگاران گفت: در طول ۹ ماه گذشته از سال جاری ادارات جهاد کشاورزی ۶ طرح پشتیبان به مبلغ ۱ میلیارد و ۵ میلیون تومان و برای ۱۵ طرح مستقل ۷۵۰ میلیون تومان ، صنعت ومعدن وتجارت ۱۴ طرح مبلغ ۲ میلیارد و دویست میلیون تومان و ۶۴ طرح مستقل مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان ، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای ۴ طرح پشتیبان ، مبلغ ۴۰۰ و ۶۰ میلیون تومان و برای ۲۰ طرح مستقل مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ۴ طرح مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان و برای ۹ طرح مستقل  ۴۰۰ و ۲۰ میلیون تومان می باشد. تسهیلات دریافت کرده اند.

مالک لطفی زاده ادامه داد: مجموع مبلغ مصوب که هم در کارگروه اشتغال در شهرستان و استان به تصویب رسیده است ۷ میلیارد و ۸۰۰ و ۲۰ میلیون تومان است که به بانک‌های عامل  جهت پرداخت معرفی شده اند.

وی خاطر نشان کرد: ۴ بانک عامل در سطح شهرستان که برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند، تا کنون توانسته اند مبلغ ۲ میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان پرداخت کنند.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.