تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 87770

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی:

۱۳ آبان مانع انحراف نظام از مسیر اصلی و دینی شد/ شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از تنفر ملت ایران از سیاستهای خصمانه دولت آمریکاست

۱۳ آبان مانع انحراف نظام از مسیر اصلی و دینی شد/ شعار مرگ بر آمریکا برخاسته از تنفر ملت ایران از سیاستهای خصمانه دولت آمریکاست

زیداله رضایی گفت: شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری است که جمهوری اسلامی ایران به دلیل خصومت‌های بیرحمانه ایالات متحده علیه کشورمان داشته است.

زیداله رضائی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ۱۳ آبان  “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نامگذاری شده؛ چرا که در طول سالیان در این روز شاهد حوادث مهمی بوده‌ایم که برگ زرینی در تاریخ انقلاب محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان متعلق به یک گروه خاص نیست و همه آحاد مردم در این روز نقش‌آفرین هستند، افزود: حرکت‌های موزیانه آمریکا به‌عنوان استکبار جهانی باعث شد تا مردم نسبت به زورگوئی‌های آمریکا نفرت بیشتری پیدا کنند.

رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران با سلائق مختلف در روز ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از سیاست‌های زورگویانه آمریکا در جهان اعلام می‌کنند، اظهار داشت: آمریکا هرگز استقلال کشور ما را نمی‌خواهد و هرگز خواهان امنیت و آرامش در ایران نیست.

وی تاکید کرد: تبیین ۱۳ آبان در بین دانش آموزان نه فقط به عنوان یک واقعه تاریخی بلکه به عنوان نقطه عطفی که به رهبری امام (ره) مانع از انحراف جامعه از مسیر اصلی و دینی خود شد و با حفظ استقلال و آزادی به سمت و سوی الهی هدایت گردید.

رضایی در مورد اینکه چرا همه شعار مرگ بر آمریکا می دهند نیز گفت:آمریکا همواره دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده است. جنایات این کشور علیه مردم شریف‌مان در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست. در تمام اتفاقات سختی که برای ایران رخ داده همیشه پای ایالات متحده در میان بوده است از این رو مردم ما هرگز نمی‌توانند بلایایی را که به واسطه آمریکا متحدانش بر سرشان آمده از یاد ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری است که جمهوری اسلامی ایران به دلیل خصومت‌های بیرحمانه ایالات متحده علیه کشورمان داشته است. که از آغاز انقلاب اسلامی بر علیه نظام اسلامی داشته است که آخرین جنایت این شیطان بزرگ به شهادت رساندن سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که نتوانست شجاعتها ورشادتهای این سردار وبزرگ مرد دوران را تحمل کند وایشان را به شهادت رساند.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژلد

 

انتهای پیام/م.ا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.