تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر : 87198

امام جمعه هشترود:

ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل وحشی ترین جنایتکار ایستادند/ دشمنان سعی در تغییر ماهیت فشار به جمهوری اسلامی ایران در قالب پرونده حقوق بشر به بهانه حقوق زنان هستند

ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل وحشی ترین جنایتکار ایستادند/ دشمنان سعی در تغییر ماهیت فشار به جمهوری اسلامی ایران در قالب پرونده حقوق بشر به بهانه حقوق زنان هستند

حجت الاسلام جعفریان گفت: تغییر ماهیت فشار روی ایران از پرونده هسته ای به پرونده حقوق بشر به بهانه حقوق زنان یکی از اهداف دشمنان در ایجاد اغتشاشات چند روز اخیر است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته یادآور هشت سال ایستادگی، استقامت، پایمردی و ولایتمداری ملت بزرگ ایران است که هشت سال در مقابل وحشی ترین جنایتکار ایستاده و تمام مدعیان شرق و غرب را شکست داده و حتی یک وجب از خاک کشور را نیز به دشمن ندادند.

 

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل نیز افزود: این حضور با وجود سران کشورها و رسانه های دنیا فرصتی طلایی برای رایزنی های چندجانبه و تریبونی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بود که رئیس جمهور محترم نیز با اقتدار آنها را بیان کرد و با نمایش عکس شهید سلیمانی باعث افتخار شد.

 

جعفریان با اشاره به درگیری‌های مرزی در همسایگی کشور نیز تصریح کرد: این درگیری‌ها با تحریک رژیم صهیونیستی صورت گرفته اما مواضع کشور ما نیز مشخص است و ضمن رعایت حسن همجواری، تغییرات ژئوپلیتیک و مرزی را تحمل نخواهد کرد.

 

خطیب جمعه هشترود در مورد حوادث روی داده مورد مرگ مهسا امینی و اغتشاشات بعد از آن نیز تاکید کرد: یک بانوی ایرانی که طبق اظهارات پزشکان سابقه بیماری داشته و طبق اعلام پزشک قانونی هیچگونه ضرب و شتمی هم دیده نشده، فوت شده و برای همه ناراحت کننده بود اما این قضیه توسط یک عده آب به یک سناریو تبدیل شده و بیانیه هایی توسط عده ای معلوم الحال صادر و ایران را به قتل متهم کردند.

 

وی ادامه داد: هرچند شخص رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و سایر مسئولان برای این مورد ورود کردند اما برخی ها با صدور بیانیه ها باعث تحریک تعدادی از جوانان شده و حتی نیروی انتظامی را که در تمام طول سال در حال تامین امنیت جامعه است را تخریب کردند.

 

جعفریان اظهار داشت: عده ای در مقابل جنایات پلیس آمریکا ساکت هستند اما دائم پلیس جمهوری اسلامی را تخریب می کنند.

 

وی بیان کرد: علت مرگ این بانوی ایرانی در حال بررسی است اما دلسوزی رژیم صهیونیستی در مورد این خانم جای سوال است هر چند آنها هدفهایی چون تحت الشعاع قرار دادن حرکت میلیونی اربعین، سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، تغییر ماهیت فشار روی ایران از پرونده هسته ای به پرونده حقوق بشر به بهانه حقوق زنان، انتقام از نیروی انتظامی و اختلال در ورود ایران به شاهراههای بزرگ اقتصادی دنیا را دنبال می کنند.

 

امام جمعه هشترود خاطرنشان کرد: این اغتشاشات نیز جمع خواهند شد و روسیاهی برای افرادی خواهد ماند که سعی در چنگ زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

گزارش از مهدی اسماعیل نژاد

 

انتهای پیام/ م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.