تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 86707

فرماندار هشترود در جلسه ستاد تنظیم بازار:

تحت هیچ شرایطی نباید کالاها گران تر از قیمت مصوب عرضه گردد

تحت هیچ شرایطی نباید کالاها گران تر از قیمت مصوب عرضه گردد

فرماندار هشترود گفت: مردم از چند قیمتی اقلام اساسی گلایه دارند و نباید هیچ کالایی بیش از قیمت مصوب عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، علیرضا توری در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت، خوشبختانه تمامی تولید کنندگان، توزیع کنندگان و عرضه کنندگان با تمام توان برای تامین نیاز مردم تلاش می‌کنند و هشترود جزو شهرستانهایی است که با کمبود کالاهای اساسی مواجه نشده است.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت قیمت ها در بازار شهرستان افزود، تشدید نظارت جهت اصلاح قیمت ها در بازار باید به گونه ای باشد که هیچ کالایی گران تر از نرخ مصوب عرضه نگردد تا هیچ گونه گرانی و نارضایتی برای مردم وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد، اجازه ندهیم که هر کسی قیمت کالاها را بر اساس خواست خود افزایش دهد تا شاهد نابسامانی و افزایش بی رویه قیمت ها در بازار نباشیم.

فرماندار هشترود گفت، با توجه به ایام محرم، صفر و مراسمات هیئت های مذهبی کالاهای اساسی اعم از نان، برنج، شکر، مرغ و گوشت منجمد به میزان لازم و با قیمت مصوب دولتی در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی جهت توزیع بین هیئت ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۶ کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی مورد توجه قرار گرفته است تاکید کرد، باید اقدامات لازم برای شناسایی و ثبت نام تعداد زیادی از فروشگاه‌ها و اصناف برای اجرای این طرح انجام شود تا مردم با اجرای آن در صف‌های طولانی معطل نشوند.

توری در پایان جلسه اظهار داشت، تعزیری که برای عدم درج قیمت، عدم صدور و ارائه فاکتور در نظر گرفته شده ده میلیون تومان، همچنین برای تخلفات بهداشتی چهار میلیون تومان می باشد.

لازم به ذکر است که در صـورت وقـوع تخلف و سوء استفاده، جریمه های تعزیری در هر مرحله با ضریب پنج محاسبه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.