تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۵
کد خبر : 8624

با گوشی خود مشاعره کنید + دانلود

با گوشی خود مشاعره کنید + دانلود

شعر بازی مسابقه ای است بین شما و گوشی شما، هوشمند است و از شما یاد می گیرد. با هر جواب درست سکه بگیرید و به مرحله بالاتر بروید.

شعر بازی یک تلاش ذهنی شیرین است شعرهایی را از دوران مختلف زندگی به یادتان می آورد اما این فقط یک شعر نیست که به یادتان آمده کلی خاطره ی شیرین زنده می شود راستی شعرهای دوران ابتدایی یادتان هست. باز باران با ترانه با گهرهای فراوان می خورد بر بام خانه یا دیگر شعر ها… در این بازی شما به هیچ عنوان نمی توانید داور مسابقه را گول بزنید و امتیاز بگیرید. بله درست شنیدید این بازی یک داور حواس جمع دارد که نمی توانید آن را گول بزنید و یک شعر ساختی بخوانید تا به شما امتیاز و سکه دهد شما باید یک شعر از شعرای معاصر و یا شاعران بزرگ بخوانید تا بتوانید امتیاز لازم را از داور مسابقه بگیرید. این بازی به قدری شیرین و دل چسپ است که شما ساعت ها مسابقه می دهید و تلاش می کنید از گوشی خود جلو بزنید. بزرگترین رقیب شما در بازی گوشی همراه شما می باشد که باید استعداد ادبی خود را به رخ همه بکشید.

شعربازی

اما چگونه بازی کنیم؟ در این بازی یک بیت شعر می گوید و شما با توجه به حرف پایانی حریف پاسخ می دهید. اگر درست گفتید امتیاز می گیرید. وقتی امتیازها به تعداد معین رسید به دور بعد صعود می کنید. پس از صعود به دور بعد می توانید از شعرهای استفاده شده در مرحله ی قبل نیز استفاده کنید. اما این کار برنامه ریزی شده است نهایتا تعداد امتیازی که برای پاس مرحله لازم است افزایش پیدا می کند و ممکن است کم بیاورید و چون مرحله را پاس نکردید نمی توانید شعر تکراری استفاده کنید اینجاست که از سلوله های خاکستری خود کار می کشید البته در این شرایط می توانید با کلیک روی آیکن استاد که حامی شماست با توجه به تعداد سکه های کسب شده یک یا چند بیت بپرسید، نهایتا متوجه خواهید شد روز به روز پیشرفت کرده اید و ظرفیت یاد سپاری مغزتان بیشتر می شود. این بازی برای کسانی که علاقه شدید به شعر و ادبیات دارند توصیه می شود.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید
شعربازی شعربازی شعربازی
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود

 • حجم: ۸۶۳٫۳۱ کیلوبایت

• نسخه: ۱٫۸
• اجرا در: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
• رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عزتی پنجشنبه , 2 بهمن 1393 - 0:05

یاشاسین ، من بو برنامنی یازمی شام،منده هشترود متولیدسییم