تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 85553

فرماندار هشترود هشدار داد؛

شرکت های تعاونی و کشاورزان فعال در اراضی پایاب سد سهند اسناد آب بهای پرداختی را ارائه دهند/ ممنوعیت دریافت آب بها بصورت دستی از کشاورزان

شرکت های تعاونی و کشاورزان فعال در اراضی پایاب سد سهند اسناد آب بهای پرداختی را ارائه دهند/ ممنوعیت دریافت آب بها بصورت دستی از کشاورزان

علیرضا توری گفت: شرکت های تعاونی و همچنین کشاورزانی که از اراضی پایاب سدسهند بهره برداری می کنند تا چند روز آتی باید اسناد هزینه های پرداخت آب بهای خود از ابتدای آغاز فعالیت تا امروز را ارائه بدهند و اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود؛ علیرضا توری فرماندار هشترود صبح امروز در جلسه پایاب سدسهند که با حضور شرکتهای تعاونی فعال در این حوزه برگزار شد، گفت: گزارش های مردمی و گلایه هائی از سوی تعدادی از کشاورزان فعال در اراضی پایاب سد سهند نسبت به عدم واریز آب بها از سوی شرکت های تعاونی و اخذ وجه آب بها بصورت دستی از سوی این تعاونی ها به دست ما رسیده و لذا ما به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان موظف به پیگیری آنها هستیم.

 

وی افزود: شرکت های تعاونی با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اطلاعات خود را بروزرسانی کرده و جلسات مجمع و همچنین انتخابات هیات مدیره خود را نیز بصورت منظم برگزار کنند.

 

توری تاکید کرد: شرکت های تعاونی و همچنین کشاورزانی که از اراضی پایاب سدسهند بهره برداری می کنند تا چند روز آتی باید اسناد هزینه های پرداخت آب بهای خود از ابتدای آغاز فعالیت تا امروز را ارائه بدهند و اگر تخلفی صورت گرفته باشد حتما برخورد خواهد شد.

 

فرماندار هشترود ادامه داد: همچنین شرکت های تعاونی حق دریافت وجه آب بها بصورت دستی از کشاورزان و اعضای تعاونی خود را ندارند و باید کلیه هزینه های آب بها به حساب دولتی پرداخت شود.

 

وی تصریح کرد: نیاز است تا اسناد رسمی اراضی مورد استفاده از سوی کشاورزان و شرکت های تعاونی نیز بررسی شود تا هیچ گونه سوء استفاده ای صورت نگیرد.

 

 

انتهای پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین عبدی زاده پنجشنبه , 1 اردیبهشت 1401 - 12:00

سلام خسته نباشید لطفا پیگیر بقیه زمین های پایاب سد سهند باشید