تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر : 8527

رئيس هيئت تكواندو هشترود:

استعداد یابی برای رشته تکواندو در مدارس شهرستان هشترود در حال اجراست

استعداد یابی برای رشته تکواندو در مدارس شهرستان هشترود در حال اجراست

رئیس هیئت تکواندو هشترود از اجرای طرح استعدادیابی تکواندو در مدارس هشترود خبر داد.

محمدرضا شقاقی پور رئیس هیئت تکواندو هشترود در حاشیه طرح استعدادیابی برای رشته تکواندو در مدارس هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: هدف از استعداد یابی در تکواندو معرفی قهرمانان در این رشته به مجامع کشوری و جهانی می باشد زیرا پتانسیل مردم هشترود در این رشته ورزشی بسیار بالاست و می تواند در آینده نزدیک قهرمانان ملی به جامعه تکواندو تحویل دهد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش هشترود نقش اول در استعداد یابی ورزشی را داراست و هیئت تکواندو با حمایت این اداره و با در اختیار گرفتن امکانات آموزش و پرورش در دو رده دختران و پسران نسبت به استعداد یابی اقدام کرده و بعد از این هم در دانشگاههای هشترود استعداد یابی را انجام خواهد داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش هشترود نیز گفت: ورزش باید از اهم فعالیت های دانش آموزان در هشترود باشد زیرا با ورزش کردن جامعه به سوی منکرات حرکت نخواهد کرد و ما شاهد هنر نمایی دانش آموزان در مقاطع ورزشی و علمی خواهیم بود.

سلیمان بهشتی نیا ادامه داد: مسائل مثبت رفتاری دانش آموزان ورزشکار بیشتر از سایر دانش آموزان به چشم می آید زیرا ورزش برای کسانی که در این حوزه به فعالیت مشغول هستند به یک فرهنگ تبدیل شده است.

سیروس مقدم رویس اداره ورزش و جوانان هشترود نیز گفت: اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان به همراه هیئت تکواندو هشترود طرح استعداد یابی در رشته ورزشی تکواندو را در مدارس هشترود به مرحله اجرا در آورده و با برنامه های فدراسیون تکواندو در راستای پیشرفت ورزش قهرمانی حرکت می کند.

وی افزود: ورزش در تمام دوران زندگی برای انسان حائز اهمیت است و می تواند از بیشتر آسیب های اجتماعی جلوگیری کند و تربیت جسم و روح را به همراه دارد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدي جمعه , 3 بهمن 1393 - 10:30

سلام پیک هشترود جان
خسته نباشی دمت گرم از درج اخبار تکواندو
تکواندو هشترود همیشه پرچمش بالاست وممنونیم که اخبارمارومیزارید