تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 8487

رئیس اداره مخابرات هشترود:

۳۶ روستای شهرستان هشترود از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند

۳۶ روستای شهرستان هشترود از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند

رئیس اداره مخابرات هشترود گفت: در ۳۵ روستای شهرستان هشترود اینترنت پرسرعت وجود دارد که در صورت تامی امکانات تا ۶۰ روستا نیز قابل افزایش است.

اردشیر آزادی رئیس اداره مخابرات شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ۴۸ دفتر ICT روستائی در شهرستان هشترود هستند که ۳۸ مورد آنها فعال هستند.

وی اظهار کرد: ۷۹۵۵ شماره تلفن ثابت در شهرستان واگذار شده و همچنین شماره های اقماری نیز بیش از ۸۱۹۵ شماره واگذار شده که ضریب نفوذ آن در هشترود ۳۲ درصد است.

آزادی افزود: در سالهای قبل اینترنت پرسرعت فقط در روستای دامناب این شهرستان فعال بود که تا به امروز ۱۷ روستای این شهرستان اینترنت پرسرعت دارند که با ۱۸ روستا نیز که اقماری این مراکز هستند در کل ۳۶ روستا از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند.

رئیس مخابرات شهرستان هشترود تصریح کرد: اگر امکانات لازم فراهم شود تا ۶۰ روستای شهرستان می توانند از خدمات اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

وی گفت: در شهرستان هشترود ۱۹۶۱۰ شماره همراه اول، ۶۹۶۸ شماره اعتباری با ضریب نفوذ ۴۹ درصد فعال هستند.

اردشیر آزادی در مورد مشکلات مخابراتی شهرستان نیز گفت: در ۶ روستای منطقه راه اندازی اینترنت پرسرعت ضروری است. همچنین برخی از نقاط در استفاده از شبکه تلفن همراه با مشکل مواجه هستند که نیازمند اعتبارات است.

وی تاکید کرد: بیش از ۷ میلیارد ریال برای تعویض و نوسازی کابل های برخی از مسیرها نیاز است که امیدواریم مسئولان استانی در این مورد نگاه ویژه ای به شهرستان داشته باشند.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.