تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 84735

۱۵سال از افتتاح سد سهند هشترود گذشت/ آب سد سهند هشترود پشت سد بی تدبیری

۱۵سال از افتتاح سد سهند هشترود گذشت/ آب سد سهند هشترود پشت سد بی تدبیری

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار آبرسانی سالم و بهداشتی به شهرهای هشترود و چاراویماق از سد کلقان را شد و گفت: متاسفانه ۱۵ سال پیش سد سهند هشترود افتتاح و بهره‌برداری شده اما تاکنون نه شهرستان‌های هشترود و نه چاراویماق از آن بهره‌مند نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، تراب محمدی در جلسه تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان چاراویماق با بیان اینکه  دشمن به شدت بر روی اذهان مردم کار می کند و جنگ شناختی و ادراکی را راه انداخته است، اظهار داشت: ملت ایران حامی نظام، انقلاب و رهبری است اما دشمن با شگردها و نیرنگ‌های مختلف می‌خواهند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند.

وی به دستاوردهای دولت با ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و توجه به نخبگان افزود: دولت با ارتباط با کل دنیا برنامه اساسی برای پیشرفت کشور دارد.

محمدی خواستار آبرسانی سالم و بهداشتی  به شهرهای هشترود و چاراویماق از سد کلقان را شد و گفت: متاسفانه ۱۵ سال پیش سد سهند هشترود افتتاح و بهره‌برداری شده اما تاکنون نه شهرستان‌های هشترود و نه چاراویماق از آن بهره‌مند نشده‌اند.

وی خواستار سوق سرمایه‌گذاری به شهرک صنعتی ورقه که در نزدیکی آزاد راه پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته را شد و از نبود فاضلاب مدرن شهر قره‌آغاج انتقاد کردو خواستار ایجاد آن در این شهر را شد.

محمدی به وجود ۷۰ معدن در چاراویماق اشاره کرد و گفت: متاسفانه تاکنون از این معادن استفاده نشده و بهره‌برداری نشده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.