تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر : 84610

رییس اداره راهداری شهرستان:

برف نیمی از راه‌های روستایی هشترود را بست

برف نیمی از راه‌های روستایی هشترود را بست

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود گفت: در پی بارش برف و کولاک ۵۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان هشترود مسدود شدند.

علی ابوالحسنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پیک هشترود در خصوص وضعیت جاده های هشترود، با اشاره به بارش برف و کولاک از روز گذشته افزود: با این وجود همه راه‌های اصلی شهرستان باز و تردد در آنها امکان پذیر است.

وی ادامه داد: راهداران شهرستان هشترود با تمام توان و امکانات مشغول برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی راه های مسدود شده روستاها هستند.

ابوالحسنی با بیان اینکه مردم در این شرایط باید از سفرهای غیرضروری در جاده های هشترود مخصوصا جاده های برفگیر خودداری کنند، اظهار کرد: رانندگان در صورت ضرورت به سفر حتما تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشید.

وی تاکید کرد: رانندگان قبل از سفر حتما با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان از وضعیت راه‌ها با خبر شوید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم عنوان کرد.

انتهای پیام/م.ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.